itunes kan niet installeren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) dubbelklik itunessetup geeft: kan dit installatiepakket niet openen.....geldig windows installer-pakket?? ik heb windows vista, net nieuwe updates erop gezet. niks werkt. heeft iemand een oplossing...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes kan niet installeren
dubbelklik itunessetup geeft: kan dit installatiepakket niet openen.....geldig windows installer-pakket?? ik heb windows vista, net nieuwe updates erop gezet. niks werkt. heeft iemand een oplossing
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo iedereen....
Ik wacht met smart op mijn Iphone 3gs,ben dus nu druk bezig om Itunes te installeren,maar dat wil niet erg lukken op windows vista...... Ben alles al bij langs geweest volgens mij en het werkt gewoon weg niet...... Nieuwe installer erop,de temp map leeg gehaald,de beveiliging eraf gegooid(misschien dat die dwars zitten)als administrator proberen te installeren,verschillende versies geprobeert,maar het mag niet baten...... Wie heeft er misschien nog een idee voor mijn probleem....... Laatst gewijzigd door iCulture; 28-06-09 om 19:14. Reden: Groetjes zijn niet echt nodig in een forum. |
|
||||
|
||||
Ik zou het nogmaals downloaden, van de Apple-site. Wie weet heeft jouw bestand ergens een 'hikje' opgelopen waardoor het niet wil.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ga hem nogmaals eens proberen te downloaden,heb overigens de 32 bit versie.
Heb 3 dagen geleden de hele comp leeg gegooid en alles erweer opnieuw opgezet,incl update`s,maar kom er maar niet achter wat het is. Maar ga het even proberen..... |
|
|||
|
|||
Ook gedownload van de site die zwaan door gaf,de 32bit versie,maar ook dat mag niet baten,heb hem als admin geprobeert te openen,maar komt vrijwel direct met de melding:kan dit installatiepakket niet openen.
*****n zeg,hoe moeilijk moet het nou zijn..... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan itunes niet meer installeren | zorro 1970 | iTunes | 11 | 08-02-11 09:04 |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
Kan geen apps installeren via iTunes | scoop1 | iTunes | 7 | 13-07-10 21:02 |
ik kan itunes 9 niet installeren | Paul MT | Archief | 3 | 21-11-09 15:20 |
|
|