Software 2.2 installeren of niet?! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Dames iPhoners, Kan ik software 2.2 gewoon updaten op mijn iphone zonder dat ik mijn 'simunlock' verlies? (sorry als dit een 'domme' vraag is, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Software 2.2 installeren of niet?!
Heren, Dames iPhoners,
Kan ik software 2.2 gewoon updaten op mijn iphone zonder dat ik mijn 'simunlock' verlies? (sorry als dit een 'domme' vraag is, ben nog niet zo bekend hier) Dank iedereen alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik even de zoekfunctie. Er is meer dan genoeg te vinden over je vraag. In het nieuws bericht van 2.2 staat ook genoeg informatie.
Slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Nieuwe Itunes installeren vanwege software fout, help! | danenan | iTunes | 3 | 19-01-11 11:22 |
Iphone 4 kan niet software 4.1 installeren | Elsemarieke | iPhone algemeen | 1 | 23-09-10 09:08 |
free software installeren lukt maar niet... | katim110 | Archief | 3 | 27-06-09 20:28 |
Software updaten of verwijderen-> nieuw installeren? | MCNO | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-04-08 22:48 |
|
|