Voordelen & nadelen van jailbreaken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben waarschijnlijk van plan mijn iphone te jailbreaken, maar ik zou graag de voor en nadelen van jailbreaken willen weten. Als jullie dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik ben waarschijnlijk van plan mijn iphone te jailbreaken, maar ik zou graag de voor en nadelen van jailbreaken willen weten. Als jullie dat willen zeggen aub, Groeten |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gebruik de volgende keer eerst even de zoekfunctie. Er is meer dan genoeg te vinden over je vraag. Om je op weg te helpen:
Zes redenen om de iPhone te jailbreaken > Artikel > iPhoneclub.nl Slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in Belgi | FreezyFreeze | Koopinformatie Belgi | 8 | 08-10-10 10:13 |
iPhone 1e gen.: Nadelen voordelen update? | Beukenoot | Unlock | 0 | 09-10-09 23:01 |
Windows: voordelen en nadelen | okkidanny | iTunes | 8 | 18-02-09 20:56 |
Voor en Nadelen van Jailbreaken | Tinman | Archief | 4 | 05-10-08 18:34 |
iPhone 1e gen.: Voordelen upgraden van FW 2.0.1 naar FW 2.0.2 | Riemens | Unlock | 6 | 02-09-08 16:20 |
|
|