//

De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in België

De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi guys, zou iemand mij kunnen uitleggen wat de voordelen zijn van het kopen van een Iphone in België. Heb zelf al wat rekenwerk gedaan: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-10, 18:17
FreezyFreeze's schermafbeelding
FreezyFreeze FreezyFreeze is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 49
Standaard De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in België

Hi guys, zou iemand mij kunnen uitleggen wat de voordelen zijn van het kopen van een Iphone in België. Heb zelf al wat rekenwerk gedaan:

uitgerekend met info van deze 2 sites
- iPhone 4 abonnementen voor de iPhone - T-Mobile
- Mobistar - iPhone

als je een abbo neemt van T-mobile voor 30 euro per maand voor 1 jaar dan betaal je:
30*12 + 460 = 820

als je een abbo neemt van T-mobile voor 45 euro per maand voor 1 jaar dan betaal je:
45*12 + 320 = 860

als je een losse Iphone koopt in België met een Hi abbo van 20 euro dan betaal je:
20*12 + 750 = 990

De conclusie hiervan is eigelijk dat het goedkoper is om hem bij T-Mobile te bestellen. Maar weet iemand hier meer van?

FF
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-10, 18:18
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Voordeel is dat hij simlock vrij is en dan zit je dus niet vast aan dat ****** T-Mobile....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 05-10-10, 18:21
FreezyFreeze's schermafbeelding
FreezyFreeze FreezyFreeze is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 49
Standaard

Maar dat is dus voor maar 1 jaar en daarna kan je hem gratis laten unlocken bij T-mobile. En het abbo ziet er, tevens dat het goedkoper is, ook nog redelijk uit.
Of zit ik dan verkeerd?

FF
  #4  
Oud 05-10-10, 18:23
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Maar los kost het toestel minder dan dat je bij bovenstaande abbo's kwijt bent, en dan bepaal je zelf welke provider en wat voor abbo je neemt, of prepaid...
  #5  
Oud 05-10-10, 18:36
FreezyFreeze's schermafbeelding
FreezyFreeze FreezyFreeze is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Maar los kost het toestel minder dan dat je bij bovenstaande abbo's kwijt bent, en dan bepaal je zelf welke provider en wat voor abbo je neemt, of prepaid...
Ja oke, maar als je dus nog een abonnement met internet wil, dan is die van Hi ongeveer wel het goedkoopst en dan betaal je dus die 20 euro voor 1 jaar met de kosten van een Iphone uit belgie

Citaat:
als je een losse Iphone koopt in België met een Hi abbo van 20 euro dan betaal je:
20*12 + 750 = 990
en dan is het als nog goedkoper om een Abonoment van T-mobile te nemen

FF
  #6  
Oud 05-10-10, 18:42
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Verschilt ook per geval denk ik. Ik heb nog een iPhone sim-only bij Vodafone lopen. Voor 13,50 in de maand inclusief internet, bellen, sms'en. Buiten dat ik daar nog een jaar aan vast zit vind ik het ook wel prima werken en lekker goedkoop.

iPhone (16gb) 630 euro + (13,50*12) = 792 euro voor 1 jaar
  #7  
Oud 05-10-10, 18:47
FreezyFreeze's schermafbeelding
FreezyFreeze FreezyFreeze is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 49
Standaard

ja ok, maar als ik dat ook zou doen met een Iphone 4 32gb dan ben ik dus ook iets van

750 + (13,50*12) = 912 euro kwijt.

Dus is mijn vraag is zo'n abonnement van T-mobile voor 30 euro per maand echt zo slecht dat men het afraad om hem te nemen of is het gewoon prima, want uiteindelijk scheelt het toch iets van 100 euro

FF
  #8  
Oud 08-10-10, 08:30
johndoe73 johndoe73 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 67
Standaard

Ja, als je puur naar het abonnement en toestel kijkt zal T-mobile vaak iets goedkoper zijn. Je moet voor jezelf bepalen wat een sim-lock vrij toestel je waard is. Ik hoor van 's en vrienden met Tmobile veel drama's over 3G dekking in de randstad terwijl ik daar met Vodafone bijna nooit last van heb.
Ook kan ik op vakantie gewoon voor een tientje een Italiaans pre-paid SIM kaartje kopen en de hele vakantie internetten.
  #9  
Oud 08-10-10, 10:13
Phyt Phyt is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 23
Standaard

Daarom heb ik 1 jarig iphone-150 abbo genomen bij Tmobile.
Volgend jaar lekker dik verpatsen en naar de 5 .

Maar ik zat al bij tmobile.
Voor mijn vriendin zit ik wel te kijken naar simlock vrije 4 omdat zij bij Hi zit.
Alles heb zo ze voor en nadelen .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag hulp bij het kopen van een back cover scrimage iPhone algemeen 1 13-01-11 10:11
Wat zijn nou de voordelen van een MobileMe account? Shorty007 iPhone algemeen 81 05-03-10 13:37
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone sportingboy Koopinformatie Nederland 0 26-02-10 20:40
Waarop letten bij het kopen van een 2ehands iPhone 3G(S) ? Vegieto Koopinformatie Nederland 1 04-08-09 14:27
Ik Heb Info Nodig Over Het Kopen Van Een 3g In De Vs thomacho Archief 2 27-06-08 20:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.