//

Graag hulp bij het kopen van een back cover

Graag hulp bij het kopen van een back cover discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien mijn iPhone een mooie barst aan de achterkant heeft zitten wat niet niet meer onder de garantie zal vallen ben ik opzoek naar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-10, 19:52
scrimage scrimage is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard Graag hulp bij het kopen van een back cover

Aangezien mijn iPhone een mooie barst aan de achterkant heeft zitten wat niet niet meer onder de garantie zal vallen ben ik opzoek naar een nieuwe back cover.



Nu heb ik al enkele sites gevonden, maar heeft iemand misschien ervaring met deze back covers/ back panels?
Of heeft iemand misschien een betere site om een nieuwe achterkant te bestellen?

Ik ga de handleiding volgen die op ifixit.com staat.

De gevonden sites:

Black iPhone 3GS 32GB Housing Battery Cover Assembly with Bezel

Iphone 3GS 32GB behuizing zwart - iPhoneHuis

xs4trade - Apple Reparatie, Advies & Onderdelen

iPhone 3GS Rear Case - iFixit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-11, 10:11
Iphone4owner Iphone4owner is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb de mijne besteld bij iPhonehuis.nl en kreeg hem de volgende middag in mijn brievenbus. Het is wel even sleutelen aan je iPhone voordat deze er weer nieuw uit ziet.
Maar zeker de moeite waard.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp bij kopen van een iPad y0sh1_ iPad algemeen 2 19-06-10 19:38
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen Melle123 Koopinformatie Nederland 1 20-05-10 16:50
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone sportingboy Koopinformatie Nederland 0 26-02-10 20:40
Waarop letten bij het kopen van een 2ehands iPhone 3G(S) ? Vegieto Koopinformatie Nederland 1 04-08-09 14:27
Hulp nodig bij een fout met back-up foto's strasser Jailbreak apps en thema's 1 09-05-08 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:55.