//

Hulp bij kopen van een iPad

Hulp bij kopen van een iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoy Ik heb jullie hulp nodig bij het kopen van een iPad. Nu ik een beetje heb gespaard zou ik graag een iPad 16 gb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-10, 14:17
y0sh1_ y0sh1_ is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Question Hulp bij kopen van een iPad

Hoy

Ik heb jullie hulp nodig bij het kopen van een iPad. Nu ik een beetje heb gespaard zou ik graag een iPad 16 gb Wi-Fi kopen. Maar ik heb geen geduld om te wachten tot hij in België uitkomt. Maar ik vind op eBay, kapaza vind ik honderden ipad´s maar niet echt heel betrouwbaar. Dus zou ik een beroep willen doen op jullie ervaringen waar en hoe ik er eentje zou kunnen bestellen ook wel ergens gaan halen(liever zelfs zo ben ik zekerder) in belgie ik woon ook nog redelijk dicht bij de grens van duitsland dus kan ik er daar mischien eentje gaan halen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-10, 18:23
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Ik zou toch gewoon wachten tot hij in de winkel te koop is in België of Duitsland, maakt niet uit. Als je hem via Ebay, Kapaza en/of andere internetwinkels koopt moet je ook wachten tot ze binnen zijn en vaak betaal je dan aanmerkelijk meer (reserveringskosten e.d.) Aangezien je er echt voor hebt moeten sparen zou ik zeker nog een paar weken wachten tot hij in de winkel ligt, dan betaal je een "vastgestelde prijs". Het "voor-plezier" is ook toch ook wat waard????
  #3  
Oud 19-06-10, 20:38
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard

De iPad is al lang in Duitsland te koop alleen heel beperkt leverbaar en niet of nauwelijks op voorraad. Zoek hier anders even in het forum loopt al een topic over iPad in DLD met veel tips en ervaringen. Via een webshop in DLD betaal je niet meer dan de reguliere prijs, uiteraard moet je wel rekening houden met de verzendkosten (in mijn geval 20 euro vanuit DLD).

Deze link bedoel ik:
https://forum.iculture.nl/f90/i...-topic-33.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag hulp bij het kopen van een back cover scrimage iPhone algemeen 1 13-01-11 11:11
Nu een iPad kopen of wachten op een tweede versie? randyvdmeer iPad algemeen 20 29-06-10 13:46
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone sportingboy Koopinformatie Nederland 0 26-02-10 21:40
Hulp bij maken App van een website MarkPaulus Ontwikkelen voor iOS 2 13-01-10 17:48
Waarop letten bij het kopen van een 2ehands iPhone 3G(S) ? Vegieto Koopinformatie Nederland 1 04-08-09 15:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.