Scratchstopper iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Waar kan ik een anti scratchstopper en anti fingerprint bestellen voor de iPad? Ik zie dat ze overal uitverkocht zijn. !!!! en werkt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scratchstopper iPad
Hallo,
Waar kan ik een anti scratchstopper en anti fingerprint bestellen voor de iPad? Ik zie dat ze overal uitverkocht zijn. !!!! en werkt het wel ? mvg Wynand Tuinstra |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uitverkocht, is dat er dan uberhaupt al? Terwijl de iPads in Nederland nog niet eens verkrijgbaar zijn.
Apple waarschuwt voor het gebruik van 'agressieve' middelen, zoals de bekende glasreiniger in blauwe spuitfles of alcoholhoudende vloeistoffen. Dit vanwege de speciale laag die op het scherm zit (wordt daardoor aangetast). Ik gebruik zelf een brillenschoonmaakmiddel in een klein spuitflesje, zit geen alcohol in en omdat brillen ook een beschermlaagje hebben dat in tact moet blijven, denk ik dat het middel 'zacht' genoeg is. Of dat echt zo is, zal moeten blijken maar met alleen een microvezeldoekje krijg ik het scherm echt niet weer mooi glimmend. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen anti fingerprint want ik heb gelezen dat deze iets stroever zijn en ben bang dat ik dan gebruiksgemak moet inleveren. |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren een scratchstopper ontvangen. Ook van ipodhoes.nl
Ik heb hem al op mijn ipad . Ik heb met anti-fingerprint. Hij is helemaal niet stroef. Hij is juist handiger. mvg |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Snap ik ook niet maar goed deze kan op slot.
mvg |
|
||||
|
||||
Niks van aantrekken, sommige leden reageren wat primair
Ik ben nieuwsgierig of het 'antifingerprint'-laagje helpt? Zo ja, heb je een linkje naar de scratchstopper die je gebruikt?
|
|||
|
|||
Citaat:
iPodhoes.nl : Artwizz ScratchStopper AntiFingerprint Screenprotector voor iPad [7331-SS-AF-PAD] - €14,95 mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) | Tim_Spr | iPad algemeen | 0 | 30-03-11 18:38 |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|