iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Scratchstopper iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/61639-scratchstopper-ipad.html)

Flatiner 15-06-10 18:34

Scratchstopper iPad
 
Hallo,

Waar kan ik een anti scratchstopper en anti fingerprint bestellen voor de iPad?
Ik zie dat ze overal uitverkocht zijn.
!!!! en werkt het wel ?:confused::confused:

mvg Wynand Tuinstra

iTalk 19-06-10 11:03

Uitverkocht, is dat er dan uberhaupt al? Terwijl de iPads in Nederland nog niet eens verkrijgbaar zijn.

Apple waarschuwt voor het gebruik van 'agressieve' middelen, zoals de bekende glasreiniger in blauwe spuitfles of alcoholhoudende vloeistoffen. Dit vanwege de speciale laag die op het scherm zit (wordt daardoor aangetast).

Ik gebruik zelf een brillenschoonmaakmiddel in een klein spuitflesje, zit geen alcohol in en omdat brillen ook een beschermlaagje hebben dat in tact moet blijven, denk ik dat het middel 'zacht' genoeg is. Of dat echt zo is, zal moeten blijken maar met alleen een microvezeldoekje krijg ik het scherm echt niet weer mooi glimmend.

DevMan 19-06-10 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flatiner (Bericht 465225)
Hallo,

Waar kan ik een anti scratchstopper en anti fingerprint bestellen voor de iPad?
Ik zie dat ze overal uitverkocht zijn.
!!!! en werkt het wel ?:confused::confused:

mvg Wynand Tuinstra

Ik heb er vandaag een scratchstopper ontvangen van iPodhoes.nl : voor al uw iPod & iPhone accessoires...! (moet hem nog opbrengen).
Geen anti fingerprint want ik heb gelezen dat deze iets stroever zijn en ben bang dat ik dan gebruiksgemak moet inleveren.

Flatiner 19-06-10 22:36

Ik heb gisteren een scratchstopper ontvangen. Ook van ipodhoes.nl
Ik heb hem al op mijn ipad . Ik heb met anti-fingerprint. Hij is helemaal niet stroef. Hij is juist handiger.

mvg

Yzord 19-06-10 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DevMan (Bericht 467453)
Ik heb er vandaag een scratchstopper ontvangen van www.spamdooos.nu (moet hem nog opbrengen).
Geen anti fingerprint want ik heb gelezen dat deze iets stroever zijn en ben bang dat ik dan gebruiksgemak moet inleveren.

En het gespam gaat vrolijk door. Op Tweakers heeft men het inmiddels door...wanneer is ipc aan de beurt?

DevMan 20-06-10 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 467466)
En het gespam gaat vrolijk door. Op Tweakers heeft men het inmiddels door...wanneer is ipc aan de beurt?

Sorry? Ik probeer alleen te helpen. Je ziet wel dat ik nieuw ben, dus wat bedoel je eigenlijk?

Flatiner 20-06-10 11:11

Snap ik ook niet maar goed deze kan op slot.

mvg

ButcherJF 20-06-10 12:06

Niks van aantrekken, sommige leden reageren wat primair ;)

Ik ben nieuwsgierig of het 'antifingerprint'-laagje helpt? Zo ja, heb je een linkje naar de scratchstopper die je gebruikt?

Flatiner 20-06-10 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 467599)
Niks van aantrekken, sommige leden reageren wat primair ;)

Ik ben nieuwsgierig of het 'antifingerprint'-laagje helpt? Zo ja, heb je een linkje naar de scratchstopper die je gebruikt?

Het anti fingerprint laagje helpt wel ik heb hem hier vandaan:
iPodhoes.nl : Artwizz ScratchStopper AntiFingerprint Screenprotector voor iPad [7331-SS-AF-PAD] - €14,95

mvg


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:16.