Scherm actief tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds m'n Iphone 4 het probleem dat het scherm wat tegen mn wang gaat tijdens het bellen, actief blijft. Dit zorgt er dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm actief tijdens bellen
Ik heb sinds m'n Iphone 4 het probleem dat het scherm wat tegen mn wang gaat tijdens het bellen, actief blijft.
Dit zorgt er dus vaak voor dat de luidspreker ineens aangaat óf dat het gesprek plots wordt afgekapt door de stop button. Weet iemand hoe ik dit kan de-activeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thanx!
Jezus, wat een gezeik zeg! Nog niet opgelost ook... Balen dit |
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS 4.1 vanaf volgende week beschikbaar: bugfixes en nieuwe functies - iPhone - iPhoneclub.nl PS. heb zelf nergens last van Suc6 |
|
||||
|
||||
Citaat:
hoop dat het werkt want ik heb er echt regelmatig last van, erg irritant. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens bellen - scherm blokkeren? | ReneJongsma | iPhone algemeen | 5 | 20-12-10 17:03 |
Scherm reageert op huidcontact tijdens bellen | appleuser1234 | iPhone algemeen | 5 | 04-11-10 10:06 |
scherm tijdens bellen blijft uit.. | iDMi | iPhone algemeen | 7 | 23-09-10 22:24 |
scherm valt uit tijdens bellen | gideon de vos | iPhone algemeen | 1 | 16-03-10 23:51 |
scherm op slot tijdens bellen | Peter Hoogkamp | iPhone algemeen | 0 | 03-04-08 00:43 |
|
|