scherm tijdens bellen blijft uit.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na de laatste update naar 4.0.1 gaat mijn scherm tijdens het handheld bellen uit als die in de buurt komt van mijn gezicht. echter als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm tijdens bellen blijft uit..
na de laatste update naar 4.0.1 gaat mijn scherm tijdens het handheld bellen uit als die in de buurt komt van mijn gezicht. echter als ik dan bijv de speaker aan wil doen kan ik het scherm niet gebruiken en is ook het ophangen enkel mogelijk door de aan/uit knop in te drukken...
iemand een idee hoe dit komt en op te lossen??
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat hadden ze juist in 4.0.1 opgelost als ik het goed heb.
Opnieuw herstellen misschien.. |
|
||||
|
||||
Je hebt er niet toevallig een hoedje om die voor de sensor zit?
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij gebruik van een earphone is er niets aan de hand, geen oplossing maar een alternatief om te voorkomen dat je je phone even niet kan gebruiken. |
|
|||
|
|||
Is dit een serieuze vraag?? Nee geen hoedje en ik kom niet uit een ei.. (calimero)
|
|
|||
|
|||
Voor mij geen oplossing.. Ik ga van de week mijn iPhone opnieuw instellen en hopelijk dan weg.. Op mijn andere iPhone (zelfde config) heb ik er geen last van..
|
|
|||
|
|||
ook na een nieuwe installatie (firmware) blijft bij het handheld bellen het beeldscherm uit...
|
|
|||
|
|||
scherm tijdens bellen blijft uit..
Ik heb ook dit probleem na de update. heeft iemand hiervoor al een oplossing gevonden?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
scherm valt uit tijdens bellen | gideon de vos | iPhone algemeen | 1 | 16-03-10 23:51 |
Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) | dima-sam | iPhone algemeen | 9 | 27-01-10 15:11 |
Scherm gaat niet uit tijdens bellen | alikarakas | iPhone algemeen | 2 | 03-12-08 16:47 |
scherm op slot tijdens bellen | Peter Hoogkamp | iPhone algemeen | 0 | 03-04-08 00:43 |
Tijdens bellen gaat iPhone vaak op mute en scherm uit | rob_s | iPhone algemeen | 4 | 02-02-08 14:03 |
|
|