scherm op slot tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Soms zit ik lekker te bellen via de headset maar is het scherm niet beveiligd en druk ik per ongeluk op een toest waardoor het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm op slot tijdens bellen
Soms zit ik lekker te bellen via de headset maar is het scherm niet beveiligd en druk ik per ongeluk op een toest waardoor het gesprek wordt onderbroken...
Is er geen handigheidje om het touchscherm uit te zetten...ohnee dan kan je het gesprek ook niet beeindigen........ Alleen weet geen van jullie een software instelling die het mogelijk het "geluid uit" knopje aan de zijkant tijdens het bellen te laten werken als een schermbeveiliger... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens bellen - scherm blokkeren? | ReneJongsma | iPhone algemeen | 5 | 20-12-10 17:03 |
scherm tijdens bellen blijft uit.. | iDMi | iPhone algemeen | 7 | 23-09-10 22:24 |
Scherm actief tijdens bellen | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-10 21:09 |
scherm valt uit tijdens bellen | gideon de vos | iPhone algemeen | 1 | 16-03-10 23:51 |
scherm niet zwart tijdens bellen | dureco | iPhone algemeen | 0 | 03-03-10 15:10 |
|
|