//

welke versie 16 GB of juist 32 GB ?

welke versie 16 GB of juist 32 GB ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit te dubben welke iphone ik moet kopen ? Kan ik met de 16 GB voldoende vooruit of moet ik toch de 32 GB ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-10, 18:00
ceesboersen ceesboersen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 47
Standaard welke versie 16 GB of juist 32 GB ?

Ik zit te dubben welke iphone ik moet kopen ? Kan ik met de 16 GB voldoende vooruit of moet ik toch de 32 GB versie kopen ?
Ik fotografeer niet veel maar verwacht dat ik met de nieuwe iphone 4 (dus een goede camera) wel eens wat op de iphone laat staan. Ik wil er een paar jaar mee vooruit dus laat ik zeggen een 100 foto's.
Daarnaast vind ik een paar leuke filmpjes wel leuk en een 100 mp3's
Ik heb een lijst gemaakt van apps die ik erop wil zetten en dat is een lijst van ongeveer 30 stuks. Een enkel spelletje maar zal niet veel zijn. Wel wil ik er een goede navigatie op zetten (tomtom ofzo west europa). Wie kan mij hierin adviseren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 18:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ceesboersen Bekijk bericht
Ik zit te dubben welke iphone ik moet kopen ? Kan ik met de 16 GB voldoende vooruit of moet ik toch de 32 GB versie kopen ?
Ik fotografeer niet veel maar verwacht dat ik met de nieuwe iphone 4 (dus een goede camera) wel eens wat op de iphone laat staan. Ik wil er een paar jaar mee vooruit dus laat ik zeggen een 100 foto's.
Daarnaast vind ik een paar leuke filmpjes wel leuk en een 100 mp3's
Ik heb een lijst gemaakt van apps die ik erop wil zetten en dat is een lijst van ongeveer 30 stuks. Een enkel spelletje maar zal niet veel zijn. Wel wil ik er een goede navigatie op zetten (tomtom ofzo west europa). Wie kan mij hierin adviseren.
Ja man, dan best geen risico nemen; een 32gb meteen . Dan ben je zeker want een 16gb staat snel vol vind ik.
Waarom is simpel; een gps neemt meestal toch iets meer dan 1GB (niet allemaal maar ik meende tomtom en navigon wel groter zijn dan 1GB).
Games worden altijd groter en groter en nemen altijd meer van je geheugen in.
Een filmpje filmen in 720p HD zoals ik heb gedaan van bijna 6min neemt maar liefst 446MB in wat heel veel is maar de kwaliteit is dan ook wel toppie.
Als je dan ook nog eens een pak foto's en muziek wil opzetten en bepaalde aantal fimpjes wil laten staan op de iphone dan vrees ik ervoor je er na enkele maanden met een 16gb niet zal toekomen.
Het is ook altijd beter meer te hebben dan te weinig, dat hebben ze mij toch altijd gezegd .

Tomtom mee hun live service (wel betalend 30 euro per jaar) is wel toppie vind ik en vind voor de moment TT zelfs beetje beter is dan navigon, enige nadeel is zoals met de meeste gpsen; niet alle flitspalen staan erin.
In wetteren hebben ze een aantal weken geleden al 2 flitspalen bijgezet en deze zitten er niet in, dus dat blijft toch altijd opletten geblazen .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 27-07-10 om 18:10.
  #3  
Oud 27-07-10, 18:23
ceesboersen ceesboersen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 47
Standaard

Kijk dat is duidelijk. Ik dacht zelf hoe krijg je die 16 gb vol ? Maar dat is dus al heel snel mogelijk. Maar iemand die een iphone koopt doet dat toch ook een beetje om alle apps die er voor een iphone beschikbaar zijn en dan zit het geheugen dus gauw vol !
  #4  
Oud 27-07-10, 20:25
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ceesboersen Bekijk bericht
Kijk dat is duidelijk. Ik dacht zelf hoe krijg je die 16 gb vol ? Maar dat is dus al heel snel mogelijk. Maar iemand die een iphone koopt doet dat toch ook een beetje om alle apps die er voor een iphone beschikbaar zijn en dan zit het geheugen dus gauw vol !
Laat je niet gek maken. Als ik jou verhaal zo lees, heb je meer dan genoeg aan 16gb. Ik heb ook de 16gb en veel geïnstalleerd staan maar nog nooit volgekregen. Het wordt wat anders als je veel HD filmpjes gaat maken. Denk goed na voordat je al die overkill gaat kopen.
  #5  
Oud 27-07-10, 20:39
ceesboersen ceesboersen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 47
Standaard

Tja, wat nu ? te klein kopen en na een jaar vol zitten is ook wat. Denk dat ik toch maar de 32 GB koop. (voor het geval dat)
  #6  
Oud 27-07-10, 22:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fgeer Bekijk bericht
Laat je niet gek maken. Als ik jou verhaal zo lees, heb je meer dan genoeg aan 16gb. Ik heb ook de 16gb en veel geïnstalleerd staan maar nog nooit volgekregen. Het wordt wat anders als je veel HD filmpjes gaat maken. Denk goed na voordat je al die overkill gaat kopen.


Ik ben zelf begonnen met een 16gb, blijkt ik van vorig jaar in feite al niet meer toekom en alsof een 32gb niet oke is? Dan ben je tenminste zeker je toekomt, met een 16gb is het op het randje.

Ik heb al gefilmd met de iphone 4 in HD en op nog geen 6min filmen ben je al 446MB kwijt, games pakken dikwijls meteen al 400MB in, als je dan nog eens een boel muziek erop zet en nog games, gpsen en nog een bepaalde aantal films wil opzetten dan zit je zeer zeker snel over de 16gb.

De topicstarter zegt er ook bij dat deze hoopt de iphone meerdere jaren mee zou gaan; als je de iphone een 2-tal jaar wil behouden dan is het zeer zeker aangeraden om een 32gb te kopen.

Het is beter je een beetje teveel hebt dan te weinig.

Ik zie het al gebeuren op een fuif; drank uitverkocht, het zag er ook naar uit we zouden toekomen met 100 liter bv maar het bleek dat te weinig was . Ik weet het, beetje appel en peren vergelijking maar het is maar om mijn punt te bevestigen je beter met meer af bent dan met mss te weinig ;p
  #7  
Oud 27-07-10, 23:23
DaChosen1 DaChosen1 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 14
Standaard

Alles is vol te krijgen, al zou er 100 gb in gestopt worden.
Ik heb al 2 jaar een schamele 8 Gb ter beschikking en daar red ik het prima mee. Ik ga dan ook nu voor 16 gb. Stel voor: navigatie 1 gb, 1000 tot 1500 mp3's plusminus 7 gb, dan heb ik er nog 8 over voor spellen, foto's etc..
Okee, er bestaan games van 300-400 mb , maar het overgrote deel is tussen de 10 en 50 mb. Wat games betreft heb ik nu ook een iPad, dus zal ik mijn iphone niet echt veel voor games gaan gebruiken, maar mijn ervaring is dat ik games weggooi als ik ze uit heb, dus bv spellen als BIA 2 , NFS etc etc. deze ga ik niet eindeloos op mijn iPhone bewaren als ik ze nooit meer speel. Juist de kleine spelletjes zijn voor mij het meest verslavend en die nemen vaak de minste ruimte in.
Het enige wat kan tegenvallen is de grootte van de HD filmpjes die je maakt met de iPhone.
Ben je iemand die alles wil bewaren moet je voor de 32 Gb gaan, maar nogmaals, die ga je ook echt wel volkrijgen.
  #8  
Oud 27-07-10, 23:50
Kwinten Kwinten is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard

16GB is meer dan voldoende voor jou, dat is het voor mij zeker en vast ook.

Maak het wel een gewoonte om apps die je niet meer gebruikt van je iPhone te verwijderen (je behoudt ze natuurlijk wel best in iTunes). Er is absoluut geen reden om, ik zeg nu maar iets, 15 apps op je iPhone te hebben die je nooit gebruikt. Hetzelfde geldt voor spelletjes die je hebt uitgespeeld of saai begint te vinden.

Maar je hoeft je absoluut geen zorgen te maken, 16GB is meer dan voldoende voor jou.
  #9  
Oud 28-07-10, 01:11
blankuzino blankuzino is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb thuis mijn itunes library op mijn time capsule gezet om ruimte op mijn macbook te besparen. Alle mp3's staan dus op de TC, lokaal staat verder niets. Werkt perfect en is overal vandaan te benaderen.

In het verlengde van de 16 of 32 gb discussie is mijn vraag of je je TC ook als extra netwerkschijf kunt mappen? Als dat kan dan scheelt het een hoop ruimte en dan is 16 gb voor mij meer dan genoeg. Voor foto en video zou ik me hetzelfde kunnen voorstellen maar ik weet niet of dit mogelijks is.

graag jullie advies; ik sta vrijdag als eerste op de wachtlijst en heb nog de keus tussen een 16 of 32 gb
  #10  
Oud 28-07-10, 01:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kwinten Bekijk bericht
16GB is meer dan voldoende voor jou, dat is het voor mij zeker en vast ook.

Maak het wel een gewoonte om apps die je niet meer gebruikt van je iPhone te verwijderen (je behoudt ze natuurlijk wel best in iTunes). Er is absoluut geen reden om, ik zeg nu maar iets, 15 apps op je iPhone te hebben die je nooit gebruikt. Hetzelfde geldt voor spelletjes die je hebt uitgespeeld of saai begint te vinden.

Maar je hoeft je absoluut geen zorgen te maken, 16GB is meer dan voldoende voor jou.
Als je zoals ik al heb aangehaalt zoals de topicstarter er meerdere jaren wil mee doen dan moet je op zeker spelen.

Ik heb nu maar 4gb meer over van mijn 32gb en er staan slechts 150 songs op en slechts een paar filmpjes en een 30tal foto's.
Ik ga er nog meer opzetten binnen een aantal weken dus binnenkort ga ik moeten snoeien in de games die ik echt niet meer speel.
Ik heb meer dan 450 apps .
Ik koop ook alle nieuwe games die me aanstaan of andere apps die nuttig zijn voor me.
  #11  
Oud 28-07-10, 02:06
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als ik het zo hoor is 16 GB genoeg.

Muziek: voor 1000 liedjes misschien 2 GB met een gemiddelde van 2 MB per liedje (1000 MB = 1024 Mb = 1 GB).

Apps: er zijn wat grotere apps, zoals TomTom, maar het meeste zijn gewoon kleine apps (zoals van 5 MB, of games van 20 - heel soms hoger dan 100 MB). Nou, vooruit, 3 GB? Het is niet dat je alle games erop laat staan. Of alle apps gaat gebruiken. In het begin misschien wel, maar na een tijdje vind je vanzelf uit welke apps je wel en niet leuk vind en die je niet meer gebruikt verwijder je toch. En de apps zijn meestal niet zo heel groot. Uitzonderingen zijn dus uitgebreide games en navigatie apps. Maar games verwijder je meestal nadat je ze hebt uitgespeeld. 3 GB gebruiken de meeste mensen maximaal voor apps.


Films: 400 MB per film? Laten we zeggen 5 films erop zetten (want zodra je ze hebt gezien gooi je ze er waarschijnlijk weer af en zet je er later weer nieuwe op). 2 GB.

Camera: filmen en foto's maken. Foto's zijn wat groter dan sommige apps of liedjes (sommige tot 5 MB). Filmen in 720p HD verbruikt uiteraard wat meer ruimte maar je geeft zelf aan dit niet veel te gebruiken. Maximaal 2 GB denk ik dat je hiervoor gaat gebruiken.

Dan zit je dus nog lekker onder de 10 GB, en dat is als je alles - naar mijn mening - maximaal gebruikt: dus geen apps verwijderen, gekeken films of oude foto's en filmpjes. Voor alle zekerheid kan je natuurlijk voor de 32 GB gaan, maar als ik het zo hoor heb je dat echt niet nodig. Wat je ook nog kan doen is nu al vast al je muziek, films en apps die je op je iPhone wilt in iTunes zet en dan kijkt hoeveel ruimte dat in beslag neemt. Als je meer dan 12 GB gebruikt, kan je beter voor de 32 GB gaan.
  #12  
Oud 28-07-10, 13:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Als ik het zo hoor is 16 GB genoeg.

Muziek: voor 1000 liedjes misschien 2 GB met een gemiddelde van 2 MB per liedje (1000 MB = 1024 Mb = 1 GB).

Apps: er zijn wat grotere apps, zoals TomTom, maar het meeste zijn gewoon kleine apps (zoals van 5 MB, of games van 20 - heel soms hoger dan 100 MB). Nou, vooruit, 3 GB? Het is niet dat je alle games erop laat staan. Of alle apps gaat gebruiken. In het begin misschien wel, maar na een tijdje vind je vanzelf uit welke apps je wel en niet leuk vind en die je niet meer gebruikt verwijder je toch. En de apps zijn meestal niet zo heel groot. Uitzonderingen zijn dus uitgebreide games en navigatie apps. Maar games verwijder je meestal nadat je ze hebt uitgespeeld. 3 GB gebruiken de meeste mensen maximaal voor apps.


Films: 400 MB per film? Laten we zeggen 5 films erop zetten (want zodra je ze hebt gezien gooi je ze er waarschijnlijk weer af en zet je er later weer nieuwe op). 2 GB.

Camera: filmen en foto's maken. Foto's zijn wat groter dan sommige apps of liedjes (sommige tot 5 MB). Filmen in 720p HD verbruikt uiteraard wat meer ruimte maar je geeft zelf aan dit niet veel te gebruiken. Maximaal 2 GB denk ik dat je hiervoor gaat gebruiken.

Dan zit je dus nog lekker onder de 10 GB, en dat is als je alles - naar mijn mening - maximaal gebruikt: dus geen apps verwijderen, gekeken films of oude foto's en filmpjes. Voor alle zekerheid kan je natuurlijk voor de 32 GB gaan, maar als ik het zo hoor heb je dat echt niet nodig. Wat je ook nog kan doen is nu al vast al je muziek, films en apps die je op je iPhone wilt in iTunes zet en dan kijkt hoeveel ruimte dat in beslag neemt. Als je meer dan 12 GB gebruikt, kan je beter voor de 32 GB gaan.
Het probleem is een beetje dat wij naar ons eigen kijken en hoe wij ermee omgaan . Ik behoud de belangrijkste apps op mijn iphone, die staat al goed vol nu. Sinds ik de iphone 4 heb heb ik op korte tijd nog nooit zoveel foto's getrokken en gefilmd, dat heeft ermee te maken ik een tijdje geleden terecht ben gekomen op facebook en twitter en youtube enz...Maar met de 3Gs deed ik dit maar zelden omdat de kwaliteit me niet aanstond. Nu is het tenminste echt de moeite om er foto's en filmpjes op te plaatsen .
Zoals ik al heb aangehaalt; Bijna 6min gefilmd en ik was 446MB kwijt .
Je mag ook niet vergeten je alles op lange termijn moet bekijken ook, als je iemand zoals mij bent die je filmpjes op je iphone meten wil laten staan en heel wat apps enz... dan ben je meteen beter af met genoeg GB.
Hetgeen ik ook nog voorhad met m'n 16Gb was dat ik wel nog wat ruimte over had maar dan was er een update van gps en lap, ik moest me er eerst mee gaan amuseren om het eraf te halen anders lukte het niet.
Ik heb meer dan 450 apps en die komen zelfs ruim over de 32GB uit.
De dag van vandaag zijn er heel wat games die heel veel MB innemen, ik denk de games als iron man en noem maar op deze redelijk wat innemen.
  #13  
Oud 12-08-10, 10:55
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Blijft altijd lastig, zit met hetzelfde issue, zeker aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb, wordt nml mijn 1e iPhone. Films kijken zal ik bijna niet doen, misschien een keer onderweg of zo naar Engeland, zullen der niet meer dan 2 of 3 zijn die er op komen. En gezien, hup weer eraf.

Zal er wel muziek opzetten, kan de ipod lekker thuisblijven. Games vind ik wel weer leuk, dus die zouden aardig wat geheugen kunnen gaan gebruiken.

16GB of 32GB, hoe meer, des te sneller zal het ook volraken. Bij 16 GB zal je wat bewuster omgaan met de ruimte denk ik, bij 32GB zal je em sneller volplempen met wat meuk. Even vergelijking gemaakt icm een abo en verschil zal 100 euro zijn tussen de 16 of 32 GB. In mijn geval dus overweging of het die 100 extra waard is. Persoonlijk denk ik van wel.
  #14  
Oud 27-08-10, 20:08
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

In de t mobile shop waar ik was, zeiden ze dat de 32 gig was voor luie mensen .
Die heb geen trek om regelmatig data of apps van hun iphone te halen.
Bij 16 gig zal je denk ik wat bewuster met de hoeveelheid op je iphone omgaan.

Laatst gewijzigd door Lowermate; 28-08-10 om 00:18.
  #15  
Oud 02-09-10, 09:08
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
In de t mobile shop waar ik was, zeiden ze dat de 32 gig was voor luie mensen .
Die heb geen trek om regelmatig data of apps van hun iphone te halen.
Bij 16 gig zal je denk ik wat bewuster met de hoeveelheid op je iphone omgaan.
Dit wilde ik idd net aanhalen. Ik heb op het moment geen Iphone maar als ik me bedenk hoeveel 16gig is voor zoon klein apparaatje.. Ik zou aan 16gig voldoende hebben. +/- 250mp3's, ong 700minuten aan muziek. Als ik die muziek zat zal zijn zal ik andere erop zetten. Foto's die ik maak en wat ik film kun je later toch alsnog naar een pc verplaatsen en dan verwijderen van de Phone?

Maarja zoals meneer boven me zegt kun je ook werk besparen (lui zijn) en gewoon een versie pakken met het dubbele geheugen.
  #16  
Oud 02-09-10, 10:18
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Mijn overweging om voor een 32GB te gaan is dat de geschiedenis uitwijst dat hoe groot je opslag ook is, je het altijd wel vol weet te krijgen.

Maar misschien ben ik ook wel een beetje lui (zoals hierboven aangehaald) en heb geen zin om al in de nabije toekomst te moeten gaan bepalen wat er op mag en wat weg moet...
  #17  
Oud 02-09-10, 22:48
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Meer dan 450 apps erop staan? Tjezus, en hoeveel gebruik je nou echt meerdere keren per week? Ik denk nog niet eens de helft! Tja zo krijg je hem ook wel vol! 16gb is voor mij voldoende! Heb navigon erop, foto's! Filmpjes en flink wat apps die ik ook echt gebruik! Krijg die 16 gb nog niet vol hoor! Je hoeft al die foto's en filmpjes toch ook niet 2 jaar te laten staan? 1 keer per maand ofzo haal ik de meeste foto's er af en zet ze op mijn pc! Filmpjes idem dito! Apps die ik niet meer gebruik staan wel in iTunes en niet meer op de iPhone ! Vind sommigen echt overdrijven met hoeveelheid apps etc terwijl ze er eigenlijk niks mee doen! Maar ieder voor zich natuurlijk! Maar zelf heb ik ruim voldoende aan de 16gb
  #18  
Oud 03-09-10, 18:08
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Ik heb voor de 32 GB versie gekozen omdat ik zoveel mogelijk mp3's erop wilde zetten. 16 GB was dan echt te klein voor mij.
  #19  
Oud 03-09-10, 20:00
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

16GB ga je het wel mee redden denk ik. Maarja, als je budget het toelaat is de 32gb wel lekker, zeker voor video en foto's.
__________________
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone
Ipad 2 32GB (Nederland)
  #20  
Oud 03-09-10, 21:18
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

100 mp3's?? Luister je altijd radio of iets? Want met een beetje mijn best doen red ik dat in 1 of 2 dagen. Heb dan ook 25gb muziek erop staan.

Mijn broertje daarentegen heeft 2 albums en spotify, dus heeft een overkill met 32 gb. Hij kan ook toe met 8...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke versie sdk voor 3.1.2 sentmen Ontwikkelen voor iOS 28 02-10-10 19:35
iPhone 3G: firmware welke versie? ingie Unlock 7 14-05-10 17:30
iPhone: Welke versie waarom? BoudewijnH Jailbreak 2 20-08-08 22:17
welke versie? Minthe Unlock [archief] 8 09-03-08 21:38
Welke AppTapp versie heuninck Unlock [archief] 2 13-12-07 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:58.