Welke versie waarom? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na 8 uur bezig geweest te zijn om mijn iPhone weer te fixen ben ik er eigenlijk een beetje verslaaft aan geworden.. Ik wil meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke versie waarom?
Na 8 uur bezig geweest te zijn om mijn iPhone weer te fixen ben ik er eigenlijk een beetje verslaaft aan geworden..
Ik wil meer weten.. Heb nu de versie 1.4 op mijn phone gezet en zou graag willen weten wat het mij voor voordelen bied om hem naar 2.0 of 2.01 of zelfs 2.02 te updaten.. Wie kan mij en misschien ook andere mensen een duidelijk antwoord op geven.. ? Thnx anyway |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat is de hobby. |
|
|||
|
|||
helemaal mee eens
Ben ik ook mee eens.. ga nu beginnen om hem van 1.4 naar 2.02 te krijgen.. ben er ook achter dat je geen Apps kunt zetten op je iphone als je geen 2.0 of hoger hebt..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke versie 16 GB of juist 32 GB ? | ceesboersen | iPhone algemeen | 19 | 03-09-10 21:18 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
iPhone 3G: firmware welke versie? | ingie | Unlock | 7 | 14-05-10 17:30 |
welke versie? | Minthe | Unlock [archief] | 8 | 09-03-08 21:38 |
Welke AppTapp versie | heuninck | Unlock [archief] | 2 | 13-12-07 14:14 |
|
|