//

Welke versie waarom?

Welke versie waarom? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na 8 uur bezig geweest te zijn om mijn iPhone weer te fixen ben ik er eigenlijk een beetje verslaaft aan geworden.. Ik wil meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-08, 19:36
BoudewijnH BoudewijnH is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard Welke versie waarom?

Na 8 uur bezig geweest te zijn om mijn iPhone weer te fixen ben ik er eigenlijk een beetje verslaaft aan geworden..
Ik wil meer weten.. Heb nu de versie 1.4 op mijn phone gezet en zou graag willen weten wat het mij voor voordelen bied om hem naar 2.0 of 2.01 of zelfs 2.02 te updaten..
Wie kan mij en misschien ook andere mensen een duidelijk antwoord op geven.. ?

Thnx anyway
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-08, 22:09
Bounce Bounce is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoudewijnH Bekijk bericht
Na 8 uur bezig geweest te zijn om mijn iPhone weer te fixen ben ik er eigenlijk een beetje verslaaft aan geworden..
Ik wil meer weten.. Heb nu de versie 1.4 op mijn phone gezet en zou graag willen weten wat het mij voor voordelen bied om hem naar 2.0 of 2.01 of zelfs 2.02 te updaten..
Wie kan mij en misschien ook andere mensen een duidelijk antwoord op geven.. ?

Thnx anyway
Nou, ik had bijvoorbeeld een bluetooth probleem met mijn carkit. Deze was vanaf versie 2.0 opgelost. Daarnaast wil ik niet achterlopen. Voorop lopen heeft wel als nadeel dat je met alle "bugs" te maken krijgt.

Maar dat is de hobby.
  #3  
Oud 20-08-08, 22:17
BoudewijnH BoudewijnH is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard helemaal mee eens

Ben ik ook mee eens.. ga nu beginnen om hem van 1.4 naar 2.02 te krijgen.. ben er ook achter dat je geen Apps kunt zetten op je iphone als je geen 2.0 of hoger hebt..

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welke versie 16 GB of juist 32 GB ? ceesboersen iPhone algemeen 19 03-09-10 21:18
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? StefV iPad algemeen 13 10-08-10 22:17
iPhone 3G: firmware welke versie? ingie Unlock 7 14-05-10 17:30
welke versie? Minthe Unlock [archief] 8 09-03-08 21:38
Welke AppTapp versie heuninck Unlock [archief] 2 13-12-07 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.