Scherm reageert op huidcontact tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn Iphone4 tijdens het bellen klem tussen mijn oor en schouder, dan acitiveer ik regelmatig allerlei functies (ophangen, luidspreker aan, etc). Met mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm reageert op huidcontact tijdens bellen
Als ik mijn Iphone4 tijdens het bellen klem tussen mijn oor en schouder, dan acitiveer ik regelmatig allerlei functies (ophangen, luidspreker aan, etc). Met mijn vorige (3G) had ik daar geen last van.
Zijn er meer mensen met deze problemen? En hoe is dit te verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit komt omdat er een software foutje in zit, de proximity sensor aan de voorkant van je toestel werkt hierdoor niet helemaal naar behoren, bij mij gaat het scherm wel uit bij het bellen, maar hij gaat vervolgens niet meer aan. Hopelijk is dit strax in 4.2 opgelost.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
On topic, het is wachten op Apple, die zullen het in een update moeten fixen. Heb er qua jailbreak nog niks voor gezien en denk ook niet dat dat zal komen. |
|
|||
|
|||
Inderdaad ik hou mijn toestel gewoon normaal vast, precies hetzelfde zoals ik altijd met mijn iPhone 3GS deed. We zitten nu in november en de problemen zijn nog niet opgelost. Terwijl het bellen met de iPhone wel een beetje vervelend wordt, zeker als de iPhone op luidspreker springt tijdens een gesprek, of nog irritanter als hij de persoon in de wacht zet. Voor de rest is het een top apparaat hoor
|
Labels |
iphon4, problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens bellen - scherm blokkeren? | ReneJongsma | iPhone algemeen | 5 | 20-12-10 17:03 |
scherm tijdens bellen blijft uit.. | iDMi | iPhone algemeen | 7 | 23-09-10 22:24 |
Scherm actief tijdens bellen | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-10 21:09 |
scherm niet zwart tijdens bellen | dureco | iPhone algemeen | 0 | 03-03-10 15:10 |
scherm op slot tijdens bellen | Peter Hoogkamp | iPhone algemeen | 0 | 03-04-08 00:43 |
|
|