Bij aanzetten random programma actief discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Telkens als ik mijn iPhone aanzet (ronde knop) dan is het een verrassing welk programma op het scherm verschijnt. Is dit een (ongewenst) feature of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij aanzetten random programma actief
Telkens als ik mijn iPhone aanzet (ronde knop) dan is het een verrassing welk programma op het scherm verschijnt.
Is dit een (ongewenst) feature of valt er ergens iets in te stellen of foutje in de software. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoebedoel je?? dus als je je iphone aan zet komt er direct een programma. bijvoorbeld maps
|
|
||||
|
||||
Als je steeds van een programma naar je home buttom gaat , en dus het laaste programma hebt afgesloten, is het dan ook?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aantal malen getest en als in hoofdscherm dan komt hij inderdaad daar terug. Maar het staat mij bij dat de vorige versie steeds terugkeerde (bij start) naar het laatst geopende programma. Laatst gewijzigd door forum.bericht; 17-08-08 om 22:03. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klik geluidje bij aanzetten Wi-Fi | belgiumiphone | Wi-Fi | 2 | 29-11-10 11:15 |
Random gekleurde pixels bij het booten | TGYoshi | Jailbreak | 1 | 21-11-10 23:09 |
scherm kantelen bij 3G uit/aanzetten | chacha000 | iPhone algemeen | 2 | 25-08-10 15:50 |
Iphone 3G blijft bij het aanzetten vastlopen | DVide | iPhone algemeen | 1 | 06-09-09 10:51 |
Vinkje aanzetten bij: op deze iphone aangemaakte contactpersonen | Baarle Nassau | iPhone algemeen | 0 | 22-04-09 21:01 |
|
|