//

Oude contacten niet zichtbaar op iPhone

Oude contacten niet zichtbaar op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even gezocht, maar kon niets vinden, als ik niet goed gekeken heb mag er een slotje op. Gaarne wel de link naar het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-08-08, 18:09
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Question Oude contacten niet zichtbaar op iPhone

Ik heb even gezocht, maar kon niets vinden, als ik niet goed gekeken heb mag er een slotje op. Gaarne wel de link naar het draadje met de oplossing. Thnx

Ik had een MDA III van t-mobile dus. Ik had in deze telefoon uiteraard veel contacten/nummers. Deze zie ik na het verplaatsen van het simkaartje niet in mijn iPhone (3g 16gig). Nu wilde ik iemand bellen met mijn oude telefoon en nu blijkt dat mijn oude telefoon mijn simkaart niet meer weet te herkennen.
Oftewel, ik kan niet meer bij mijn oude contacten en weet niet of het mogelijk is met de iPhone op mijn sim te kijken, of ik ze daar heb opgeslagen.

Kan iemand mij de oplossing verschaffen?

Thnx, gr Martijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-08, 18:15
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

bij instellingen menu kun je simcontacten kopieren naar je iphone contacten maar dan moet je wel al je contacten bij de mda naar je sim gekopieerd moeten hebben , en anders mischien had je wel een backup gedaan van je mda daar moeten ze ook wel zitten als je die met windows contacten synch kun je alsnog op iphone overzetten
  #3  
Oud 17-08-08, 18:24
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Ik ben nu mijn simcontacten aan het importeren, hoop dat dat lukt.
Het probleem met mijn mda is dat hij mijn simkaart niet meer ziet. Kan dat zijn omdat mijn simkaart nu puur voor de iPhone is en dus niet meer in een non-iphone toestel werkt?
Verder heb ik geen back-up...

*edit; alles staat nu op mijn iPhone. Thnx. Kan alleen niet achterhalen of alles op mijn simkaart stond. Ik moet mijn simkaart weer werkende krijgen in mijn mda....wellicht lukt dat later!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
oude contacten verwijderen lukt niet. CC. iPhone algemeen 0 16-09-10 16:30
Contacten niet zichtbaar in wagen brecht99 iPhone algemeen 1 22-10-09 14:56
Foto's in contacten zichtbaar haarbal Jailbreak apps en thema's 2 09-07-09 15:26
Iphone applicaties niet zichtbaar in scherm en contacten kwijt! door update nick22 iPhone Apps 1 28-06-09 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.