Contacten niet zichtbaar in wagen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn iphone via bluetooth gekoppeld in mijn wagen (Mercedes) maar ik kan niet door mijn contacten zoeken via mijn wagen. Ik zie enkel de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten niet zichtbaar in wagen
Heb mijn iphone via bluetooth gekoppeld in mijn wagen (Mercedes) maar ik kan niet door mijn contacten zoeken via mijn wagen. Ik zie enkel de contacten die ik met mijn vroeger toestel, via visitekaartje, verstuurd had naar mijn wagen.
Weet iemand hiermee raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan zla de kit helaas de iphone op die manier niet ondersteunen. Daarvoor kan je beter naar de mercedes garage gaan om een update.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 8 gb opladen in de wagen lukt niet | acbr | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 21:11 |
Foto's in contacten zichtbaar | haarbal | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-07-09 16:26 |
Iphone applicaties niet zichtbaar in scherm en contacten kwijt! door update | nick22 | iPhone Apps | 1 | 28-06-09 15:29 |
bluetooth wagen | proximusboyke | iPhone algemeen | 0 | 07-05-09 15:44 |
Oude contacten niet zichtbaar op iPhone | Cmdaulnis | iPhone algemeen | 2 | 17-08-08 19:24 |
|
|