Iphone 8 gb opladen in de wagen lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 8 gb 1,0 in mijn auto heb ik een ipod aan sluiting waar mijn ipod touch op kan en tevens oplaad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 8 gb opladen in de wagen lukt niet
Ik heb een iphone 8 gb 1,0 in mijn auto heb ik een ipod aan sluiting waar mijn ipod touch op kan en tevens oplaad mijn iphone kan er wel op maar laad niet op
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
opladen iphone in auto
is bekend probleem, de meeste autoladers werken niet (leveren onvoldoende stroom), check andere posts hierover, verschillende merken werken wel.
|
|
|||
|
|||
wel een oud topic maar heb nu ook dit probleem.
heeft altijd goed opgeladen in de auto maar doet nu niks meer als ik de lader erop zet. Heb nu 3 verschillende laders geprobeerd ,maar niet een doet het. Is hier iets meer over bekend. |
|
||||
|
||||
Doet ie het elders wel? Misschien viezigheid (stof?) in de connector?
|
|||
|
|||
gewoon via de usb en via de thuis lader doet hij het wel.
Ga vanhet weekend een nieuwe auto lader kopen kijken of die het dan wel doet. Maar ja heb er al 3 geprobeerd, lijkt me sterk dat ze alle 3 kapot zijn. |
|
|||
|
|||
Het zit hem niet in de stroom maar in de spanningen op de datalijnen van de USB. En niet alle laders hebben de juiste spanningen waardoor de iPhone mogelijk de lader niet detecteert. Je kan blijven uitproberen maar beste werkt om gewoon een iPod/iPhone compatible lader te kopen of om zelf even wat te knutselen (heb ik zelf ook gedaan, werkt uitstekend).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opladen lukt niet...!? | tsja.... | iPhone algemeen | 16 | 20-04-13 03:00 |
iPhone 4 opladen lukt niet | dampendedrol | iPhone algemeen | 8 | 27-02-11 14:21 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
Contacten niet zichtbaar in wagen | brecht99 | iPhone algemeen | 1 | 22-10-09 15:56 |
Iphone opladen in de wagen | yvesdeclercq | Chat en geruchten | 2 | 12-11-08 14:14 |
|
|