iPhone 3g luchtbellen onder scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de zomer vakantie een tweedehand iPhone 3G gekocht van iemand uit Antwerpen. Opzich prima ding, maar nu krijg ik luchtbelletjes onder het scherm links ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3g luchtbellen onder scherm
Voor de zomer vakantie een tweedehand iPhone 3G gekocht van iemand uit Antwerpen. Opzich prima ding, maar nu krijg ik luchtbelletjes onder het scherm links op de iphone. Het is een Belgische iphone en nog garantie tot medio december'09. Kan dit van kwaad naar erger worden, of hoef ik me nergens zorgen over te maken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zitten ze onder het scherm of zit er een screenprotector op ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je nog garantie hebt zou ik garantie claimen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
TS, weet je zeker dat er geen screenprotector overheen zit en dat daar niet de luchtbelletjes onder zitten? Vaak amper te zien zo'n folietje over je scherm..
|
|
|||
|
|||
Je kan er geen foto van posten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, wat valt er te kiezen? Als je de bon kunt krijgen natuurlijk garantie claimen, zo niet, niet
|
|
|||
|
|||
dat heb ik nu nog nooit gehoord
luchtbellen onder het scherm, ik denk dus ook eerder aan een screenprotector die je nauwelijks kan zien |
|
|||
|
|||
Het bestaat wel degelijk (al komt het volgens mij niet veel voor) en ziet er uit als langwerpige streepjes aan de rand van het scherm. Heeft niets met een screenprotector te maken.
Laatst gewijzigd door Larss; 22-10-09 om 12:44. |
|
|||
|
|||
Het kan inderdaad wel degelijk, meestal in de hoeken van het scherm dat het ontstaat.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde ook gehad. Er zat stof en lucht onder het scherm van mijn 3G. Is niet de bedoeling en viel gewoon onder de garantie. Maar had ik hem maar niet terug gestuurd.. Daarna 3 kapotte toestellen achter elkaar ontvangen. zie topic: https://forum.iculture.nl/f18/i...e-service.html
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
stofje onder scherm iphone 4 | Stootle | iPhone algemeen | 13 | 22-08-10 01:37 |
iPhone 3G stoffen onder het scherm zonder garantie meer | Mehmett27 | iPhone algemeen | 3 | 09-08-10 04:28 |
iPhone 3G werd heel heet + luchtbellen onder scherm (foto) | isteef | Muziek, foto & video | 2 | 16-08-09 23:26 |
Stof onder scherm.. | Goudvis12 | iPhone algemeen | 5 | 12-12-08 11:01 |
|
|