scherm kantelen bij 3G uit/aanzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik heb nu de 4.02 staan op mijn 3G. Is het nu mogelijk om de functie 'scherm kantelen' aan of uit te zetten? ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm kantelen bij 3G uit/aanzetten
Beste
Ik heb nu de 4.02 staan op mijn 3G. Is het nu mogelijk om de functie 'scherm kantelen' aan of uit te zetten? ik vind het namelijk meestal irritant als het scherm kantelt in breedbeeld wanneer het niet hoeft. Ik heb al geprobeerd 2 maal home toets drukken maar dan kom ik uit bij zoeken Alvast bedankt. ps: kan ik ook een achtergrond afbeelding kiezen bij het beginscherm zoals de waterbellen bij de iphone 4? ik zie het her en der maar ik slaag er niet in, of is het niet mogelijk op de 3G? dubbel bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is alleen mogelijk met een jailbreak. Dan moet je Multitasking activeren.
En je moet bij Instellingen > Achtergrond je afbeeldingen met bubbels selecteren als achtergrond. Dan verschijnt hij als beginscherm-achtergrond. Laatst gewijzigd door Dragon; 25-08-10 om 14:46. |
|
|||
|
|||
De iPhone 3G heeft geen Multitasking. Om je scherm niet meer te laten kantelen (door het rotatieslot) heb je multitasking nodig.
Op een iPhone 3GS/iPhone 4 kun je inderdaad 2 keer achter elkaar op de home button drukken, waarna je het rotatieslot kan inschakelen. Omdat de iPhone 3G geen multitasking ondersteunt, kan dit dus niet. De enige manier waarop je het zou kunnen gebruiken is een Jailbreak. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's roteren ongewenst bij presentatie-niet bij kantelen iPad us | ABKtje | iPad algemeen | 6 | 05-05-14 09:11 |
Problemen met kantelen scherm in ios4. | Nobodie | iPhone algemeen | 14 | 16-07-11 14:40 |
Klik geluidje bij aanzetten Wi-Fi | belgiumiphone | Wi-Fi | 2 | 29-11-10 11:15 |
Kantelen scherm aan/uit zetten | c.pijnappels | iPad algemeen | 2 | 19-07-10 20:38 |
kantelen scherm | pacilootje | Archief | 3 | 11-05-09 00:00 |
|
|