Probleem met wekker,appstore en ipod! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn probleem is: Me search bij appstore blijft elke keer steken op een oude search. ook blijft bj ipod me nummer steken op een nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met wekker,appstore en ipod!
Mijn probleem is: Me search bij appstore blijft elke keer steken op een oude search. ook blijft bj ipod me nummer steken op een nummer die ik een maand geleden had geselecteerd. Elke keer als ik nu me ipod opstart kom ik bij de oude nummer terecht.
En ook me wekker geeft problemen. me wekker blijft op me oude instelling haken.Dus als ik een nieuwe tijd aangeef om af te gaan dan doetie dat maar wanneer ik weer een nieuwe tijd wil selecteren dan gaatie naar de instelling van een maand geleden. Hoe kan ik dat oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstel je iPhone even in iTunes en dan zal je waarschijnlijk geen problemen meer ondervinden.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met appstore en Itunes | mrstylo | iTunes | 2 | 01-12-10 20:00 |
wekker probleem met sms | i_one | iPhone algemeen | 3 | 30-09-09 01:34 |
Aparte volumeregeling voor Ipod, wekker, telefoon | StoffelXYZ | iPhone algemeen | 0 | 26-11-08 00:25 |
Probleem met account bij downloaden AppStore | bverp | iPhone algemeen | 1 | 13-09-08 01:18 |
|
|