Aparte volumeregeling voor Ipod, wekker, telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wist even niet in welke rubriek ik deze vraag moest posten ... Scenario 1: Ik stel de wekker van m'n Iphone in, zet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aparte volumeregeling voor Ipod, wekker, telefoon
Hoi,
Ik wist even niet in welke rubriek ik deze vraag moest posten ... Scenario 1: Ik stel de wekker van m'n Iphone in, zet het volume heel wat stiller zodat de kids 's morgens niet mee wakker worden en ... ik vergeet het volume de volgende dag terug te verhogen ... Scenario 2: Ik ga joggen en zet het muziekvolume lager. Nadien vergeet ik het volume te verhogen ... In beide gevallen bestaat nadien de kans dat ik een telefoongesprek mis omdat het belvolume niet hoog genoeg staat... Bestaat er een mogelijkheid/hack om het volume per applicatie/onderdeel in te stellen? Dank bij voorbaat. Groetjes, Stoffel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gescheiden volumeregeling voor belgeluiden en sms berichten | mo71 | iPhone algemeen | 2 | 26-04-11 11:28 |
Probleem met wekker,appstore en ipod! | kadim_nr1 | iPhone algemeen | 2 | 25-08-10 15:14 |
telefoon als bluetooth modem voor iPod touch | koenverbruggen | iPhone algemeen | 5 | 02-01-10 17:04 |
ipod touch add on voor mobiele telefoon | Meneer Guggenheimer | Chat en geruchten | 3 | 25-08-09 04:08 |
|
|