Hoe "unblock" ik een geblokkeerd contactpersoon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb enige tijd geleden enkele contactpersonen geblokkeerd. Nu heb ik me suf gezocht achter een mogelijkheid om te zien wie ik nu eigenlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe "unblock" ik een geblokkeerd contactpersoon?
Hoi,
Ik heb enige tijd geleden enkele contactpersonen geblokkeerd. Nu heb ik me suf gezocht achter een mogelijkheid om te zien wie ik nu eigenlijk weer geblokkeerd had en hoe ik deze persoon kan 'unblocken' ... Kan iemand me hiermee voorthelpen aub? Dank bij voorbaat. Groetjes, Stoffel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je een programma zoals bijv mcleaner hebt gebruikt?
|
|
|||
|
|||
Nee hoor
Je kan een contactpersoon gewoon blokkeren in de contactlijst ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"geblokkeerd(e)" beller(s) blokken | Sniekel | Jailbreak apps en thema's | 12 | 05-10-10 13:46 |
Iphone geblokkeerd op scherm "USB-Itunes"Wat nu ? | cort | iTunes | 16 | 10-03-10 17:58 |
Hoe " ziet " Launcher of een programma van derden is ? | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-01-08 01:52 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
1.1.2 Iemand een idee hoe je "Call forwarding" bij bellen uitzet? | lakes | Archief | 2 | 23-11-07 00:37 |
|
|