Iphone 3GS: verlies van verbinding bj telefoongesprekken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met het probleem dat mijn iPhone af en toe (vooral bij iets langere gesprekken "vanaf 4 minuten") de verbinding met mijn contact ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS: verlies van verbinding bj telefoongesprekken
Hallo,
Ik zit met het probleem dat mijn iPhone af en toe (vooral bij iets langere gesprekken "vanaf 4 minuten") de verbinding met mijn contact verliest. Mijn telefoon staat dan wel niet uit, maar krijg een zwart scherm met een wit appeltje, net alsof hij opnieuw opstart. Heeft iemand dit probleem al gehad, en wat kan hieraan gedaan worden. Gr. Phil |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het wegvallen van gesprekken heeft te maken met problemen in de nabijheidssensor (proximity sensor).
De aankomende update, die waarschijnlijk woensdag uitkomt, van iOS 4.1 lost deze problemen, volgens Apple, op. Even wachten tot woensdag dus, en de update installeren! |
|
|||
|
|||
Super, Hopelijk lost deze update mijn probleem weldegelijk op.
|
|
|||
|
|||
Nou, of het probleem woensdag is opgelost is nog onduidelijk....zie het Apple-forum via deze link: Apple - Support - Discussions - iOS4 update - now iPhone now reboots ... Reeds 89 pagina's met klachten uit vele landen. Ikzelf kamp ook al sinds de update naar 4.0 met dit probleem: zeer vervelend, en dan druk ik me nog zacht uit.
|
|
|||
|
|||
We zien wel wat het geeft. Eigenlijk wel schandalig dat dit met zo een dure toestellen zomaar mogelijk kan zijn.
|
|
|||
|
|||
Hoe kan het aan die sensor liggen eigenlijk? Ik heb het ook, maar mijn telefoon heb ik bijna altijd op handsfree en dus niet aan mijn oor..
|
|
|||
|
|||
Goeieavond,
Het is weer zover. Heb deze week de update gedaan, en het probleem is vandaag weer opgedoken. Ik blijf me dus afvragen hoe dit opgelost kan worden, of waaraan dit kan liggen. Nog één detail, nadat mijn phone opnieuw op actief springt, geeft hij aan dat de simlock geactiveerd is. |
|
|||
|
|||
UP, heeft nog iemand dergelijk probleem?
|
|
|||
|
|||
Ik had het probleem op m'n 3GS 16GB. Had nog garantie en toestel is vervangen voor een nieuw/refurbished model. Eea bij van leliveld services in de Meern laten doen. erg goed service!
Groet, Marc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herstellen zonder verlies van media. | WowJustin | iPhone algemeen | 4 | 07-01-11 12:27 |
Updaten zonder verlies van jailbreak | Rodajo | Archief | 1 | 03-12-09 20:44 |
|
|