Updaten zonder verlies van jailbreak discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nogal een leek, maar is er een mogelijkheid dat je kunt updaten van fw 3.0.1 naar hoger, zonder dat je je jailbreak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Updaten zonder verlies van jailbreak
Hallo, ik ben nogal een leek, maar is er een mogelijkheid dat je kunt updaten van fw 3.0.1 naar hoger, zonder dat je je jailbreak verliest, dus ook je reeds geïnstalleerde progamma's uit cydia?
Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Zoek bijv. eens op de termen 'backup apps' of 'reservekopie'. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herstellen zonder verlies van media. | WowJustin | iPhone algemeen | 4 | 07-01-11 12:27 |
iPhone: iPhone 2G updaten zonder verlies jailbreak? | steffen123 | Jailbreak | 0 | 18-12-10 18:02 |
Alle iDevices: jailbreak ongedaan maken zonder verlies van apps en gegevens | dlobel | Jailbreak | 7 | 24-03-10 14:11 |
|
|