iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   bubbeltjes in Iphone scherm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/7274-bubbeltjes-iphone-scherm.html)

paulvoncken 13-02-08 13:44

bubbeltjes in Iphone scherm
 
Ik was net de nieuwe post's op engadget aan het lezen..

kwam ik ook deze tegen..

Ik heb er geloof ik geen last van... zijn er wel andere mensen?

Misschien kun je in NL ook naar de apple store lopen en vragen om een nieuw exemplaar :o ;)

Paul

nikoc 14-02-08 07:45

No bubbles here!
De casing van het toestel op de foto lijkt trouwens in de verste verte niet op deze van de iPhone...
Hoax?

Buffalo 14-02-08 08:10

Ik mag toch wel aannemen dat Apple het scherm al een tijdje in de testfase gehad heeft en daatbij ook gekeken naar dit soort dingen. Ik denk dat het toevallige domme pech is en dat niet iedereen hier last van gaat hebben.

paulvoncken 14-02-08 09:17

laten we het hopen :)

m0uniir 15-02-08 22:13

Ik las het sochtends toen ik in de bus zat op iHome.

Jeezzz, ik heb gelyk mn scherm onderzocht. Iedereen keek me echt zo aan --> :confused:



hehehe, no bubbles here

laurensxeon 19-02-08 18:29

dit is toch geen gerucht maar een feit??

ik heb al diverse afbeeldingen gezien met deze probleem. het komt waarschijnlijk door snelle tempratuur wisselingen en met name ondernul volgens mij.

Kaspers 19-02-08 18:35

Zal wel aan ons klimaat liggen...

jeekes 19-02-08 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaspers (Bericht 67820)
Zal wel aan ons klimaat liggen...

dat zal eerder in Amerika gebeuren dan hier....
In Amerika zijn de winters veeeeeel strenger en als ze dan binnenkomen is er een flink temperatuurverschil. Wrs dat daardoor de lucht plotseling enorm uitzet fzo
hoewel ik denk dat er al geen lucht onder dat scherm zou mogen zitten in de eerste plaats :D

Amp. 19-02-08 19:29

Daarom heb ik ook altijd het scherm richting mijn been zitten :D altijd een mooie temperatuur ^^

sjoran 19-02-08 19:39

haha ben je niet de enige.....ik heb het scherm ook altijd richting mijn been, met name om het scherm te beschermen als je bijvoorbeeld ergens tegen aanloopt......

Maar ik heb ook geen bellen (gelukkig):D

PooH! 19-02-08 21:58

ik heb wel een bubbel ontdekt op mijn scherm. Ik zag hem ineens zitten. Iphone heeft geen temperatuurwisseling ondergaan. Ik hoop niet dat het er meer worden. Omruilen wordt in NL een beetje lastig.

jeekes 19-02-08 22:16

probeer het toch maar
baat het niet, dan schaadt het niet ;)

PooH! 19-02-08 22:42

en waar dan? Als ik hem heb meegenomen uit NY in november.

Buffalo 19-02-08 22:56

Gewoon een Applestore zoeken in je woonplaats of omgeving. Dit moet vallen onder garantie. Hoe je aan de Iphone gekomen bent doet er niet toe als je maar een bon hebt. Het enige waar ze wat over kunnen zeggen is het feit dat hij waarschijnlijk gejailbraikt is en geunlocked. Ik weet niet hoe moeilijk ze daarover doen.

DonJuniorII 20-02-08 00:19

Ik heb de iphone getest op 3500 meter hoogte bij een tempratuur van -20 en ben geregeld direct een apres ski hut ingewandeld, no bubbles. Het moet aan de interne warmte liggen. Merkte vandaag na de update naar 113 (die perfect liep) dat hij boven aan de achterkant ineens warem begon te worden, heel vreemd.

PooH! 20-02-08 09:41

Citaat:

Het enige waar ze wat over kunnen zeggen is het feit dat hij waarschijnlijk gejailbraikt is en geunlocked. Ik weet niet hoe moeilijk ze daarover doen.
Nee, ik ook niet. In NL weten ze ook dat je geen legale iPhone kunt hebben. Iemand ervaring met terug gaan naar Apple store?

SPQR 20-02-08 10:41

Oeps blundertje in het begrijpend lezen.... Sorry, next!

bram87 08-03-08 00:50

Ik sport regelmatig en dan kom ik van buiten het koude weer naar een warme sportcentrum en dan in de kleedkamers. Ik had bij mijn 8gb na de eerste keer dat ik bij de sportschool was geweest (dus van koud naar warm/benauwd) 3 bubbeltjes op mijn scherm. Ik heb mijn 8gb van de hand gedaan en inmiddels een 16gb gekocht en heb nu een extra telefoon die ik meeneem zodra ik ga sporten. Dus het is geen gerucht maar echt waar.

hellboysz 08-03-08 14:49

Geen las van bubbels. Maar ik hem mijn Iphone in een (Ouwe) sok!!:D Hopen dat het zo blijft. Ik heb namelijk wel last van temperatuurverschillen op het werk!!

Coen Gortemaker 08-03-08 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PooH! (Bericht 68198)
Nee, ik ook niet. In NL weten ze ook dat je geen legale iPhone kunt hebben. Iemand ervaring met terug gaan naar Apple store?

hoezo kun je hem niet legaal hebben? je kon hem toch simlock vrij in Duitsland en frankrijk kopen, beetje loos commentaar dus.
het valt onder de garantie, dus kun je mits je de bon hebt gewoon naar een apple store gaan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41.