bubbeltjes in Iphone scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was net de nieuwe post's op engadget aan het lezen.. kwam ik ook deze tegen.. Ik heb er geloof ik geen last van... zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bubbeltjes in Iphone scherm
Ik was net de nieuwe post's op engadget aan het lezen..
kwam ik ook deze tegen.. Ik heb er geloof ik geen last van... zijn er wel andere mensen? Misschien kun je in NL ook naar de apple store lopen en vragen om een nieuw exemplaar Paul
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
No bubbles here!
De casing van het toestel op de foto lijkt trouwens in de verste verte niet op deze van de iPhone... Hoax? |
|
|||
|
|||
Ik mag toch wel aannemen dat Apple het scherm al een tijdje in de testfase gehad heeft en daatbij ook gekeken naar dit soort dingen. Ik denk dat het toevallige domme pech is en dat niet iedereen hier last van gaat hebben.
|
|
|||
|
|||
laten we het hopen
|
|
||||
|
||||
Ik las het sochtends toen ik in de bus zat op iHome.
Jeezzz, ik heb gelyk mn scherm onderzocht. Iedereen keek me echt zo aan --> hehehe, no bubbles here |
|
|||
|
|||
dit is toch geen gerucht maar een feit??
ik heb al diverse afbeeldingen gezien met deze probleem. het komt waarschijnlijk door snelle tempratuur wisselingen en met name ondernul volgens mij. |
|
||||
|
||||
Zal wel aan ons klimaat liggen...
|
|||
|
|||
dat zal eerder in Amerika gebeuren dan hier....
In Amerika zijn de winters veeeeeel strenger en als ze dan binnenkomen is er een flink temperatuurverschil. Wrs dat daardoor de lucht plotseling enorm uitzet fzo hoewel ik denk dat er al geen lucht onder dat scherm zou mogen zitten in de eerste plaats |
|
||||
|
||||
Daarom heb ik ook altijd het scherm richting mijn been zitten altijd een mooie temperatuur ^^
|
|
||||
|
||||
haha ben je niet de enige.....ik heb het scherm ook altijd richting mijn been, met name om het scherm te beschermen als je bijvoorbeeld ergens tegen aanloopt......
Maar ik heb ook geen bellen (gelukkig)
|
|||
|
|||
ik heb wel een bubbel ontdekt op mijn scherm. Ik zag hem ineens zitten. Iphone heeft geen temperatuurwisseling ondergaan. Ik hoop niet dat het er meer worden. Omruilen wordt in NL een beetje lastig.
|
|
|||
|
|||
probeer het toch maar
baat het niet, dan schaadt het niet |
|
|||
|
|||
en waar dan? Als ik hem heb meegenomen uit NY in november.
|
|
|||
|
|||
Gewoon een Applestore zoeken in je woonplaats of omgeving. Dit moet vallen onder garantie. Hoe je aan de Iphone gekomen bent doet er niet toe als je maar een bon hebt. Het enige waar ze wat over kunnen zeggen is het feit dat hij waarschijnlijk gejailbraikt is en geunlocked. Ik weet niet hoe moeilijk ze daarover doen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone getest op 3500 meter hoogte bij een tempratuur van -20 en ben geregeld direct een apres ski hut ingewandeld, no bubbles. Het moet aan de interne warmte liggen. Merkte vandaag na de update naar 113 (die perfect liep) dat hij boven aan de achterkant ineens warem begon te worden, heel vreemd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oeps blundertje in het begrijpend lezen.... Sorry, next!
Laatst gewijzigd door SPQR; 20-02-08 om 11:43. Reden: Very off topic - beter lezen in het vervolg |
|
|||
|
|||
Ik sport regelmatig en dan kom ik van buiten het koude weer naar een warme sportcentrum en dan in de kleedkamers. Ik had bij mijn 8gb na de eerste keer dat ik bij de sportschool was geweest (dus van koud naar warm/benauwd) 3 bubbeltjes op mijn scherm. Ik heb mijn 8gb van de hand gedaan en inmiddels een 16gb gekocht en heb nu een extra telefoon die ik meeneem zodra ik ga sporten. Dus het is geen gerucht maar echt waar.
|
|
||||
|
||||
Geen las van bubbels. Maar ik hem mijn Iphone in een (Ouwe) sok!! Hopen dat het zo blijft. Ik heb namelijk wel last van temperatuurverschillen op het werk!!
|
|||
|
|||
Citaat:
het valt onder de garantie, dus kun je mits je de bon hebt gewoon naar een apple store gaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS) | Yaratje | iPhone algemeen | 6 | 12-11-10 23:54 |
Bodyguardz micro-bubbeltjes | hwin | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 24-09-10 20:51 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
|
|