Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen van iPhoneclub, Ik heb even een vraag. Stel dat een applicatie gemaakt is voor de iPhone 4 (dus voor een retina scherm), kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS)
Hoi mensen van iPhoneclub,
Ik heb even een vraag. Stel dat een applicatie gemaakt is voor de iPhone 4 (dus voor een retina scherm), kan ik deze dan installeren op een iPhone 3GS? Zo ja, is de beeldkwaliteit op de 3GS bij deze app dan hetzelfde als een app die niet-retina geschikt is (of is dit lelijker)? Dat vroeg ik me af, anders kun je straks enkel nog app's kopen voor een iPhone 4 of hoger. Alvast bedankt, Kevin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alle apps zijn geschikt voor de 3gs, alleen op de 4 zien sommige er iets beter uit. Al vind ik het verschil niet heel groot.
|
|
||||
|
||||
Dan moet je toch eens beter kijken! Let ook op dat nog niet alle apps voor de retina zijn aangepast.
Een app aangepast voor de iPhone 4 (retina) zal er niet beter of slechter uitzien op de 3GS. Hij zal alleen veel scherper zijn op een iPhone 4. |
|
|||
|
|||
Het kan dus niet zo zijn dat er een app wordt gemaakt voor alleen de iPhone 4?
Daarnaast is het beeld op de 3GS dus altijd mooi, en op de iPhone 4 (als het ondersteund wordt) nog mooier? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het beeld op de 3GS is zoals het altijd geweest is. |
|
|||
|
|||
Op de iPhone 4 zijn de meeste apps gewoon 4 zo scherp (en oude apps, die niet zijn aangepast voor de iPhone 4 zien er uit zoals op een 3GS).
Alle apps werken ook op de 3GS, tenzij er natuurlijk gebruik wordt gemaakt van de front facing camera of de gyroscoop. |
|
|||
|
|||
Al is het wel zo dat apps die gemaakt zijn voor de 4 veel levendiger en kleurijker over komen dan die op de oudere iDevice's.
.Jeroen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Iphone 3Gs: Zwart scherm | kerel1982 | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 22:28 |
iPhone 3gs scherm dood? | iphone3gs32 | Archief | 1 | 24-02-10 23:22 |
|
|