//

Bodyguardz micro-bubbeltjes

Bodyguardz micro-bubbeltjes discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar aanleiding van een review op iphoneclub heb ik de bodyguardz beschermings folie gehaald ( ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-08-10, 12:09
hwin hwin is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard Bodyguardz micro-bubbeltjes

Naar aanleiding van een review op iphoneclub heb ik de bodyguardz beschermings folie gehaald (ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl).
Gister avond er op geplakt, maar er zitten nu nog steeds echt hele grote "plekken" met allemaal kleine lucht belletjes onder het folie.
Volgens de handleiding moet dit na ongeveer 12 uur wel weg zijn, maar dat is het dus niet.
Heb ik het verkeerd geplakt en kan ik beter op nieuw beginnen of zou ik misschien toch gewoon langer moeten wachten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-10, 14:50
Wesko Wesko is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik zou nog 2 dagen wachten als ik jou was..

Er staan filmpjes/reviews op Youtube van de Bodyguardz waar de auteur zegt dat de bubbeltjes pas na 3-4 dagen helemaal weg waren!
  #3  
Oud 07-08-10, 12:26
nwilke nwilke is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard

Hier hetzelfde probleem nu naar 20 uur later nog steeds een aantal flinke plekken op het scherm. Heb wel het idee dat het vooral de laatste uren al flink minder begint te worden. Nog maar 2 dagen wachten dan.
  #4  
Oud 08-08-10, 10:44
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

heb de mijne gisteren aangebracht rond de middag. vandaag, 24 uur later, is het praktisch helemaal in orde op 1 hoekje aan de achterkant na, daar zie ik nog iets van microbubbeltjes (gelijkend op een vetvinger). Ik verwacht dus dat deze tegen morgen weg is.
  #5  
Oud 09-08-10, 09:31
Stijnhoofd Stijnhoofd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Hapert
Berichten: 15
Standaard

Ik heb zaterdagmiddag de BodyGuardz aangebracht, en heb ook nog steeds wat micro-bubbeltjes (zelf noem ik het liever fog). Vraag me af of topicstarter al geheel microbubbeltjesvrij (haha) is. Ik durf m'n telefoon eigenlijk nog niet te gebruiken zo, om 'm met die bubbeltjes in mijn broekzak te doen.
  #6  
Oud 09-08-10, 09:56
D4vid0ff D4vid0ff is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 16
Standaard

Heb afgelopen zatermiddag ook de BodyGuardz er op gedaan. Handen goed schoon gemaakt, alles stofvrij en plakken maar.

Nu leek of alles helemaal strak was, maar in daglicht zie ik ook nog "fog" c.q. mico-bubbletjes. Achterkant nog hier en daar wat, doch voorkant beduidend meer. FF afwachten maar de komende dagen.

Op mijn vorige iPhone (3G) goede ervaringen met BG, na 24 uur was alles al helemaal strak en fog vrij. Wel vond ik ditmaal de vloeistof die je er op moet spuiten veel meer waterig, dan de vorige. Leek wel of ze de babyshampoo zijn vergeten of te weinig er in gedaan hebben.

Kijk het nog een paar dagen aan en anders terug sturen naar fabrikant en nieuwe vragen.

Laatst gewijzigd door D4vid0ff; 09-08-10 om 09:58.
  #7  
Oud 09-08-10, 10:22
Stijnhoofd Stijnhoofd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Hapert
Berichten: 15
Standaard

Ik heb op mijn 3G zowel BodyGuardz als InvisibleSHIELD aangebracht. Twee verschillende, omdat ik eerst alles geshield had en na verloop van tijd de achterkant los begon te laten. Bovendien was ik mijn leren Sena-etuitje een beetje zat. Geen fout van de Shield dus.

Daarna BG, ook geen probleem mee gehad. Verwacht dat de fog wel weg zal gaan, maar ik volg toch even deze draad om te zien of er meer mensen met mist op hun nieuwe toestel zitten
  #8  
Oud 09-08-10, 10:28
chc chc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 21
Standaard

Er is sinds kort ook de "dry apply" versie uit, waarbij je geen vloeistof hoeft te gebruiken. Wellicht dat die meer bubbeltjesvrij is?
  #9  
Oud 09-08-10, 10:36
D4vid0ff D4vid0ff is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chc Bekijk bericht
Er is sinds kort ook de "dry apply" versie uit, waarbij je geen vloeistof hoeft te gebruiken. Wellicht dat die meer bubbeltjesvrij is?
Klopt, deze kwam ik ook al tegen op de site van BG en heb deze dan ook maar besteld. Als reserve en wellicht als vervanging als de fog toch niet verdwijnt.

En ditmaal rechtstreeks op de site van BG besteld, zodat je zonder problemem e.e.a. kan retournerenen en de life-time replacements kan krijgen. Weet eigenlijk niet hoe die procedure gaat als je het via een Nederlandse webshop hebt gekocht?
  #10  
Oud 09-08-10, 12:06
chc chc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 21
Standaard

Je krijgt overigens 20% korting als je een bericht achterlaat op hun Facebook-page!
  #11  
Oud 09-08-10, 12:16
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D4vid0ff Bekijk bericht
En ditmaal rechtstreeks op de site van BG besteld, zodat je zonder problemem e.e.a. kan retournerenen en de life-time replacements kan krijgen. Weet eigenlijk niet hoe die procedure gaat als je het via een Nederlandse webshop hebt gekocht?
Volgens mij kan je in dat geval de garantie claimen bij de (web)winkel waar je de shield hebt gekocht.

Sowieso zit het raar met die garantie. Mijn Invisible Shield wil ik terug sturen en een nieuwe ontvangen. Nu moet ik eerst mijn creditcard gegevens opgeven.

Moet ik eerst de nieuwe terugsturen, of ontvang ik eerst een nieuwe?
  #12  
Oud 09-08-10, 12:35
Stijnhoofd Stijnhoofd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Hapert
Berichten: 15
Standaard

Denk dat je eerst moet sturen. Dan checken ze de problemen en krijg je al dan niet een nieuwe.

Ik weet het niet niet met een vloeistofloos folie. Dat klinkt mij toch erg als 'sticker' in de oren, oftewel een eenmalig iets.

EDIT: Heb net het kabeltje van mijn iPhone per ongeluk op de BG laten stuiteren. Zit nu een deukje in :/ Benieuwd of dat wegtrekt. Als het dat niet doet moet ik misschien toch overstappen naar IS. Front van mijn 3G is BG en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad... Tenzij dat deukje wegtrekt, alhoewel ik niet weet of dat kan.

Laatst gewijzigd door Stijnhoofd; 09-08-10 om 14:59.
  #13  
Oud 10-08-10, 18:58
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Die lifetime replacements kan je aanvragen op hun website... Je krijgt eerst de vervanging, en dan stuur je de oude op. Als je niks opstuurt kan je in de toekomst geen nieuwe meer krijgen.
Dat is ook meteen de reden waarom ik het via hun website gekocht heb, en niet via de IPC.
  #14  
Oud 10-08-10, 19:20
Juci Juci is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 9
Standaard

ik heb vanmiddag bodyguardz op onze iphones gedaan. Bij mijn vriend is alles goed gegaan en ziet het er nu al best strak uit allemaal.
Bij mij op zich ook wel, maar er is kennelijk toch een konijnenhaartje onder het folie aan de voorkant gekomen. Je ziet het bijna niet, maar ik ben zo'n pietleut die zich er aan stoort...
Weet iemand hier of je het folie, als je het voorzichtig verwijdert, daarna nog een keer kunt plakken? En kan dat ook met een zelfgemaakt "sopje"? want het spuitflesje dat bij de bodyguards zit is al zo goed als leeg....
  #15  
Oud 10-08-10, 19:36
Stijnhoofd Stijnhoofd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Hapert
Berichten: 15
Standaard

Hoe sneller hoe beter is het devies, maar ik weet niet of dat na een paar uur nog steeds op gaat.
  #16  
Oud 10-08-10, 21:31
nwilke nwilke is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
ik heb vanmiddag bodyguardz op onze iphones gedaan. Bij mijn vriend is alles goed gegaan en ziet het er nu al best strak uit allemaal.
Bij mij op zich ook wel, maar er is kennelijk toch een konijnenhaartje onder het folie aan de voorkant gekomen. Je ziet het bijna niet, maar ik ben zo'n pietleut die zich er aan stoort...
Weet iemand hier of je het folie, als je het voorzichtig verwijdert, daarna nog een keer kunt plakken? En kan dat ook met een zelfgemaakt "sopje"? want het spuitflesje dat bij de bodyguards zit is al zo goed als leeg....
Geen aanrader heb ik ook geprobeerd en is duidelijk mislukt ahaha.
  #17  
Oud 11-08-10, 19:41
Juci Juci is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 9
Standaard

uiteindelijk ziet ook mijn telefoon er nu heel acceptabel uit. Ik moet echt de telefoon oppakken en heel kritisch kijken wil ik zien dat er iets op zit...
Enige waar ik een beetje van baal is dat er dus 3 miniscule konijnenhaartjes onder zitten. Maar ook die zie ik alleen als het scherm van m'n iphone wit is... dus ja... valt mee te leven denk ik dan he...

Ben wel blij met de bodyguardz, ten minste niet meer zo uber voorzichtig doen om maar elk krasje te kunnen voorkomen
  #18  
Oud 24-09-10, 19:51
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Bij mij zat het er na 12 uur perfect op. Zie er niets van. Ben wel erg lang bezig geweest om alle bubbeltjes zoveel mogelijk weg te krijgen. Misschien wel drie kwartier!! voor beide kanten. Ben er erg blij mee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bodyguardz iPhone 4 joost_ iPhone accessoires en onderdelen 28 25-09-10 16:02
Bodyguardz bestellen appel22 iPhone accessoires en onderdelen 4 12-09-10 12:27
Bodyguardz Yargo iPhone accessoires en onderdelen 3 10-07-09 12:32
bodyguardz rdahmen Archief 4 29-03-09 20:45
bubbeltjes in Iphone scherm paulvoncken iPhone algemeen 32 08-09-08 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.