iPhone verkopen - Push notifications? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben inmiddels in bezit van een iPhone 4 en wil mijn oude iPhone 3G graag verkopen. Inmiddels heb ik een full reset uitgevoerd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone verkopen - Push notifications?
Hallo,
Ik ben inmiddels in bezit van een iPhone 4 en wil mijn oude iPhone 3G graag verkopen. Inmiddels heb ik een full reset uitgevoerd, maar ben toch benieuwd of het mogelijk is dat de volgende eigenaar alsnog push notificaties ontvangt die niet voor hem bestemd zijn. - Ik heb het idee dat push notificaties worden gestuurd op basis van het UUID (UDID). Is dit correct? - Is het mogelijk dat de volgende eigenaar push notificaties kan ontvangen die hij niet hoort te krijgen? Bijvoorbeeld na installatie van Echofon, maar zonder twitter account configuratie. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, push, reset, verkoop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push notifications | hans407 | iPhone algemeen | 1 | 16-05-11 20:17 |
Wi-Fi en push-notifications | Doblie | Wi-Fi | 0 | 26-06-10 12:29 |
push notifications | KBooy | iPhone algemeen | 4 | 06-05-10 15:36 |
Push Notifications | Ayrton_S | iPhone Apps | 7 | 22-06-09 21:06 |
|
|