iPhone reboot zichzelf zomaar..HELP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb een 1.1.2 OTB 8GB iPhone, en als hij in lock-mode is (standby zeg maar) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hallo, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb een 1.1.2 OTB 8GB iPhone, en als hij in lock-mode is (standby zeg maar) en ik op home druk gaat ie soms zichzelf rebooten
![]() ![]() Bedanktt... |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() bump, help die zielige jongen eens
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft niemand anders dit probleem ofzo? Er moet toch wel iemand zijn die weet hoe ik dit kan oplossen....
|
|
|||
|
|||
![]() Heb het ook gehad, je moet denk ik de iPhone restoren. Zet m in DFU (home + sleep knop 10 sec ingedrukt houden, dan sleep loslaten tot itunes gaat zeiken)
Suc6 |
|
||||
|
||||
![]() geen idee waarom dit gebeurd. heb je al eens geprobeerd om 1.1.3 erop te zetten ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Nee ik heb nu 1.1.2, 1.1.3 leek me niet zo goed aangezien sommige apps het niet bij 1.1.3 doen en wel bij 1.1.2... Ik hoop dat ik er snel achter kan komen met jullie hulp... |
|
|||
|
|||
![]() Euhm jij hebt windows, met mac os x zou ik ijailbreak doen met 1.1.3, maar als jij geen 1.1.3 wilt
Zet de iphone in DFU Downgrade naar firmware 1.1.1 Jailbreak d.m.v. jailbreakme methode install oktoprep in staller. UPDATE (dus niet restore) naar 1.1.2 jailbreak dmv jailbreak.bat (van conceited software) via installer kun je diverse dingen bruiken bijv via de source van ifoneguide autogunlock. Werkte bij mij prima. Met ziphone heb ik geen ervaring, maar autogunlock werkt prima. Mocht je er niet uitkomen stuur gewoon een PM! Succes, Edward |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone reset zichzelf | dannn | iPhone algemeen | 10 | 07-04-11 15:35 |
iPhone 3G S Belt uit zichzelf | Impulsief | iPhone algemeen | 11 | 05-04-11 18:42 |
iPhone 4 sluit zichzelf af | clintcambier1988 | iPhone algemeen | 3 | 29-09-10 12:41 |
iPhone zet zichzelf uit | S¡mon | iPhone algemeen | 8 | 26-11-09 23:12 |
iPhone zomaar rebooten | Dj-MiNi | Archief | 0 | 21-01-08 21:54 |
|
|