Kan iemand me helpen met de firmware aub? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik probeer de firmware 4 op mijn i Phone te installeren,en download het van Redsnow in een zip bestand,maar telkens ik het wil installeren,komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iemand me helpen met de firmware aub?
Beste,
ik probeer de firmware 4 op mijn i Phone te installeren,en download het van Redsnow in een zip bestand,maar telkens ik het wil installeren,komt die INTP niet tevoorschijn,dus kan het niet installeren. Kan soms iemand me daarbij helpen aub? Alvast bedankt Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Begrijp je niet helemaal maar is je firmware als .zip bestand van Redsnow gedownload? Je maakt het met Redsnow?
Uuuh, INTP? Als je FW als .zip bestand is ingesteld moet je .zip veranderen naar .ipsw. Laatst gewijzigd door Dragon; 30-09-10 om 11:02. |
|
|||
|
|||
Beste Dragon,hoe kan je dat Zip bestand dan veranderen naar ipsw?
Dank je wel. |
|
||||
|
||||
Bestand met je rechtse muisknop aanklikken, naam wijzigen en .zip vervangen door .ipsw
|
|
|||
|
|||
Als ik op de shift klik en dan op herstellen bij i Tunes,dan vind hij de firmware niet,ik kan geen Firmware toevoegen uit het zip bestand.
Is Ipsw ja da ik bedoelde,sorry. |
|
|||
|
|||
Het het bestand net verandert in ipsw,en dan komt er een wit kadertje,en kan ik het opslaan of openen,en dan staat er,opsporen via het net.Begrijp het niet zo goed.
|
|
||||
|
||||
Je hoeft na het veranderen alleen iTunes te openen iPhone aansluiten en dan Shift+herstel.
En dan de .ipsw die je net hebt gemaakt aan te klikken en hij moet de iPhone updaten. PS. volgens je profiel heb je nog geen Phone . ff wijzigen. |
|
||||
|
||||
Welke firmware probeer je op je iPhone 4 te zetten?
Want je zal enkel iOS4.1 kunnen installeren. Voorgaande firmwares zal niet lukken. |
|
|||
|
|||
Ik probeer de redsnow 0.9.5 te installeren.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad en welke iPhone heb je.
Daarom is het wel makkelijk als je je profiel aanpast. Je kan Redsnow niet installeren, daarmee voer je alleen op je huidige systeem software (dus de originele FW van Apple die op je iPhone staat) een JB en/of unlock uit. Dus je hebt geen FW die je via iTunes wilt installeren?? Laatst gewijzigd door Dragon; 30-09-10 om 11:34. |
|
|||
|
|||
Het is me gelukt met de Ios4.1
Ik heb een iPhone 4 Alvast bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan iemand mij helpen met 'tethering'? | stevendeen | iPhone algemeen | 4 | 28-09-10 15:44 |
iPhone: Kan iemand mij met Jailibreak helpen via msn? | JuztPaultje | Jailbreak | 18 | 15-10-08 18:52 |
kan iemand mij helpen met updaten 2.0.0 | iTimothy | Archief | 1 | 28-08-08 18:59 |
Kan iemand mij helpen met unlocken en andere zaken voor de Iphone? | Bullet | Archief | 2 | 28-04-08 17:36 |
Iemand die me kan helpen met unlocken!? | iliasz | Archief | 1 | 04-04-08 17:18 |
|
|