iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   GPS blijft aan staan (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/73920-gps-blijft-staan.html)

Lieuwe 05-10-10 08:45

GPS blijft aan staan
 
Ik hoop dat het geen dubbele post is, maar ik kon het echt nergens vinden.

Gister mijn nieuwe iphone 4 gehaald, helemaal goed,maar nu zie ik dat hij de hele tijd gps verbinding heeft. Is dit normaal dat hij de locatiebepalings indicatie de hele tijd heeft aan staan.

Ik heb hem al aan en uit gezet, maar blijft het weergeven en ik heb ook alles in multitasking uitgezet.

heeft iemand ideeen?

gr.

apotheosis 06-10-10 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lieuwe (Bericht 577076)
Ik hoop dat het geen dubbele post is, maar ik kon het echt nergens vinden.

Gister mijn nieuwe iphone 4 gehaald, helemaal goed,maar nu zie ik dat hij de hele tijd gps verbinding heeft. Is dit normaal dat hij de locatiebepalings indicatie de hele tijd heeft aan staan.

Ik heb hem al aan en uit gezet, maar blijft het weergeven en ik heb ook alles in multitasking uitgezet.

heeft iemand ideeen?

gr.


Dus de apps die je hebt staan in de multitasking heb je ook verwijdert?
Want je kan de apps wissen die in de multitasking staan, ik moet dat ook doen, als ik bv tomtom heb gebruikt ofzo en ik sluit af dan zie ik ook dat pijltje rechts bovenaan nog staan, als ik dan dubbel klik op de home button (multitasking) dan zie ik de apps staan die ik laatst gebruikt heb en dan verwijder ik de TT app en dan druk ik terug op de home button en dan verdwijnt dat pijltje rechts bovenaan.

rikstaals 28-10-11 11:27

ik heb op mijn 3gs na update naar ios5 hetzelfde probleem, dat navigatiepijltje van locatiebepaling blijft staan. ook na het afsluiten van alle apps. al iemand die hier meer van weet?

flappah 28-10-11 12:23

Ik heb dat een keer gehad met Google Latitude. Alleen toen ik het programmaatje verwijderde ging de GPS-indicatie weer uit.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2011 om 12:24 ----------

Ow ja .. en wat ook zou kunnen is dat je een Reminder met locatie waarschuwing aan hebt staan. Dan blijft het signaal ook aan staan!

wouter1981 28-10-11 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikstaals (Bericht 725609)
ik heb op mijn 3gs na update naar ios5 hetzelfde probleem, dat navigatiepijltje van locatiebepaling blijft staan. ook na het afsluiten van alle apps. al iemand die hier meer van weet?

Probeer de automatische tijdzone eens uit te zetten: Instellingen>Algemeen>Datum en tijd>Stel automatisch in.
Helpt dat?

LOLA 10-12-12 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikstaals (Bericht 725609)
ik heb op mijn 3gs na update naar ios5 hetzelfde probleem, dat navigatiepijltje van locatiebepaling blijft staan. ook na het afsluiten van alle apps. al iemand die hier meer van weet?

Ga naar Instellingen dan locatievoorziening daar zie je welke programma's gps gebruiken, grtz


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.