GPS blijft aan staan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat het geen dubbele post is, maar ik kon het echt nergens vinden. Gister mijn nieuwe iphone 4 gehaald, helemaal goed,maar nu zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPS blijft aan staan
Ik hoop dat het geen dubbele post is, maar ik kon het echt nergens vinden.
Gister mijn nieuwe iphone 4 gehaald, helemaal goed,maar nu zie ik dat hij de hele tijd gps verbinding heeft. Is dit normaal dat hij de locatiebepalings indicatie de hele tijd heeft aan staan. Ik heb hem al aan en uit gezet, maar blijft het weergeven en ik heb ook alles in multitasking uitgezet. heeft iemand ideeen? gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus de apps die je hebt staan in de multitasking heb je ook verwijdert? Want je kan de apps wissen die in de multitasking staan, ik moet dat ook doen, als ik bv tomtom heb gebruikt ofzo en ik sluit af dan zie ik ook dat pijltje rechts bovenaan nog staan, als ik dan dubbel klik op de home button (multitasking) dan zie ik de apps staan die ik laatst gebruikt heb en dan verwijder ik de TT app en dan druk ik terug op de home button en dan verdwijnt dat pijltje rechts bovenaan. |
|
|||
|
|||
ik heb op mijn 3gs na update naar ios5 hetzelfde probleem, dat navigatiepijltje van locatiebepaling blijft staan. ook na het afsluiten van alle apps. al iemand die hier meer van weet?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat een keer gehad met Google Latitude. Alleen toen ik het programmaatje verwijderde ging de GPS-indicatie weer uit.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2011 om 12:24 ---------- Ow ja .. en wat ook zou kunnen is dat je een Reminder met locatie waarschuwing aan hebt staan. Dan blijft het signaal ook aan staan! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Helpt dat?
|
|||
|
|||
Ga naar Instellingen dan locatievoorziening daar zie je welke programma's gps gebruiken, grtz
|
Labels |
gps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blijft in herstelmode staan | Henksat | iPhone algemeen | 14 | 26-07-11 00:55 |
1 van 1 downloaden blijft staan | mees | iPhone algemeen | 0 | 19-11-10 13:46 |
1 blijft staan bij Mail | Cogy | Archief | 3 | 29-06-09 00:16 |
pineappel blijft staan | adam1411 | Archief | 1 | 23-09-08 12:27 |
|
|