bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn nieuwe auto zit een ingebouwde carcit echt handig, alleen moet ik vanaf mijn Iphone de gsm contacten overzetten naar de carcit . Vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bluetooth
In mijn nieuwe auto zit een ingebouwde carcit echt handig, alleen moet ik vanaf mijn Iphone de gsm contacten overzetten naar de carcit .
Vraag hoe doe je dit ik heb een uur zitten tobben maar zie geen mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen, wie weet hoe. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je de telefoon connect met je carkit via BT zou dit toch automatisch moeten gaan. Sommige wagens gebruiken een andere bluetooth stack waardoor het niet altijd goed werkt.
|
||||
|
||||
Welk type zit in je wagen?
Welke merk? |
|
|||
|
|||
carcit
het is een vast systeem van toyota met navigatie e.d.
|
|
||||
|
||||
is er geen knop op je carkit waardoor je door je contacten kan bladeren, meestal gaat hij dan je contacten uit je telefoon gaan opzoeken, gebeurt dit automatisch... zo heb ik het al een paar keer gezien, kan ook anders zijn bij dit model hé...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
Bluetooth | lotteke2005 | Archief | 1 | 05-10-09 21:49 |
Bluetooth op V1.1.4 | idref10 | Unlock [archief] | 8 | 29-02-08 14:39 |
|
|