SMS index programma voor PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) forumers! Vroegah had ik voor me iphone een leuk programmatje via cydia dat all mijn smsjes online zetten en indexeerde. Ik kon zo heel gemakkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS index programma voor PC
forumers!
Vroegah had ik voor me iphone een leuk programmatje via cydia dat all mijn smsjes online zetten en indexeerde. Ik kon zo heel gemakkelijk via een website op 1 van mijn contacten klikken en kreeg de sms conversatie die ik met deze persoon gehad had. dit programma was gratis en de service is ondertussen gestopt. nu wil ik vandaag me iphone updaten naar ios4.1 alleen ik meteen me phone leeg hebben, dus ook me smsjes weg. Zijn er nog programmas die me smsjes kunnen backuppen en indexeren voor een Windows pc? en dan niet zo stom excel bestandje dat had ik al gevonden en is 10x niks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms berichten beschermen door wachtwoord/programma/pin? | yoyonet | iPhone algemeen | 2 | 05-09-10 11:30 |
Goed SMS programma | WafBlaf | iPhone Apps | 1 | 29-08-10 19:50 |
Custom TableView Index | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 09-05-09 00:37 |
Sms programma ? | Iphone_belgium | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-02-09 18:05 |
sms filter programma cydia? | ash969 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-08-08 15:06 |
|
|