//

iphone 3 keer vervangen en nu weer defect

iphone 3 keer vervangen en nu weer defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik heb in geen anderhalf jaar 3 nieuwe iphones gehad (3 g) de eerste weigerde de meeste apps en contact te maken met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-10, 14:29
mandolineman mandolineman is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard iphone 3 keer vervangen en nu weer defect

Hoi hoi,
Ik heb in geen anderhalf jaar 3 nieuwe iphones gehad (3 g)
de eerste weigerde de meeste apps en contact te maken met 3g. De tweede ging na een uur al leeg geraken. De derde kon niet tegen de hitte van eind juni en ging dan storen met blauwe strepen. Tien minuten in de koelkast wilde wel helpen.
en nu begin dit vierde model pixar strepen te krijgen. Ik ga er voorzichtig mee om en toch gebeurt er telkens wat.
Mijn vertrouwen in het product is tot het nul punt gedaald. Ik wil eigenlijk dat ze me gewoon nu een 3Gs of iphone 4 geven als compensatie.
Proassist verwijst me door naar Apple. Als je apple belt krijg je te horen dat je naar Tmobile moet met deze vraag en Tmobile zegt dat ikw eer bij proassist moet zijn. Ik ben ook naar de belwinkel geweest en die zegt dat ik weer bij Tmobile het beste mijn vraag kan leggen. Over kastje naar de muur gesproken. Zeg nou eerlijk 4 iphones in nog geen anderhalf jaar is toch te gek voor woorden.
Zijn er anderen met vergelijkbare problemen? Heeft iemand suggesties hoe ik dit moet aanpakken? Hoe dan ook zal dit 4e toestel weer terug naar proassist moeten.
Groetjes,
Arthur
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-10, 16:40
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik zou eens een aangetekende brief aan T-Mobile wagen. Niet geschoten is altijd mis.
  #3  
Oud 12-10-10, 16:58
mandolineman mandolineman is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard thanks

da's inderdaad ook een goeie. Dank voor de tip.
Arthur
  #4  
Oud 09-03-11, 19:03
sabor sabor is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Tja het verhaal is helder. zover ik weet is de verkoper ten aller tijden verandwoordelijk voor het verkochte product. dat er 4 telefoons door zijn gegaan vind ik merkwaardig, heb zelf de 3GS ruim een jaar maar tot heden zonder problemen!

Wanneer jij goed om bent gegaan met de telefoons mogen zij jou alleen maar blijven helpen!
Reageren

Labels
iphone 3g, vaak stuk, vervanging



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone sinanyavuz Odido (T-Mobile) 16 31-03-12 13:14
filmpje op iphone 4 syncd keer op keer chacha000 iPhone algemeen 0 25-09-10 13:47
iPhoto start keer op keer op bij connecten djrandyindo Archief 2 07-08-08 09:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:33.