//

SIM-kaart wordt niet ondersteund

SIM-kaart wordt niet ondersteund discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Geen idee of ik deze post hier op de juiste plek zet anders de vraag aan admin om 'm ergens heen te verplaatsen waar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-10, 22:22
mich@ mich@ is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 60
Standaard SIM-kaart wordt niet ondersteund

Hallo,

Geen idee of ik deze post hier op de juiste plek zet anders de vraag aan admin om 'm ergens heen te verplaatsen waar ie wel op z'n plek staat

Goed, ik ben redelijk radeloos aan het worden. Wat is het geval:

Ik heb een Iphone 3G van een vriend gekregen. Hij had 'm via Marktplaats gekocht en wilde zijn vriendin verrassen. Maar dit valt tot op heden ff tegen. Zijn SIM-kaart werd niet geaccepteerd. Vervolgens de Iphone laten Unlocken in zo'n vaag telbelwinkeltje in Utrecht. Terug thuis bleek de SIM nog steeds niet geaccepteerd te worden.
Toen ik 'm in handen kreeg heb ik mijn eigen T-mobile SIM erin gedaan en nog steeds de melding dat de SIM-kaart niet geaccepteerd wordt.

Iphone aan mijn Itunes gehangen, firmware update gedaan en alles hersteld. Ook dit mocht allenmaal niet baten

Via wat Googlen op +Iphone +Brick kwam ik op 10sec Power + Home button, als ie uit gaat de Power los (Home ingedrukt blijven houden) en vervolgens zit je in de DFU mode en kun je firmware mbv een .ipsw file SHIFT+Herstellen restoren.

Een aantal firmware versies geprobeerd maar kreeg telkens errors(e.g. error 1015, error 3194). Uiteindelijk met het gisteren verschenen Limera firmware 4.1 gerestored zonder foutmelding Dit gaf hoop, maar vervolgens is de Iphone volgens mij nog steeds niet geactiveerd want mijn T-mobile SIM wordt nog steeds niet geaccepteerd

Wie oh wie kan me helpen PLEASEEE!!!

Als ik hier zoek dateert veel uit 2007 oid. Is er niemand die recent hetzelfde probleem heeft ondervonden EN opgelost?

MVG en BVD!

Mich@
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! Iphone sim kaart wordt niet meer ondersteund Carima1983 iPhone algemeen 9 21-01-12 17:03
iPhone 3G: de sim kaart in de iphone wordt niet ondersteund Guest-20191103144301 Unlock 11 23-01-11 19:25
SIM-kaart wordt niet ondersteund chrisholman iPhone algemeen 200 05-10-10 21:59
sim kaart wordt niet ondersteund Kjelle Archief 1 20-08-09 08:35
Engelse Iphone :sim kaart wordt niet ondersteund vandenbossche Unlock [archief] 1 17-03-09 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.