sms sturen enkel mogelijk naar contactpersonen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Sinds maandag heb ik een iphone 4. Tof toestel alleen jammer dat ik geen smsen kan sturen naar mensen die niet in mijn toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms sturen enkel mogelijk naar contactpersonen?
Hoi
Sinds maandag heb ik een iphone 4. Tof toestel alleen jammer dat ik geen smsen kan sturen naar mensen die niet in mijn toestel onder contacten staan. Weet iemand hoe ik een sms kan sturen naar om het even welk nummer? Als ik via berichten ga kan ik het nummer wel typen maar kan ik geen bericht typen. (toetsenbord zichtbaar; maar voor de rest zie ik geen tekstveld) Bedankt voor de hulp Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat dacht je ervan om bij het veld "Aan" gewoon het telefoonnummer in te vullen waar je sms naar toe moet? Werkt perfect hoor...
|
|
|||
|
|||
Hoi
Bedankt voor de hulp! In de handleiding van de iphone staat eerst nummer dan bericht schrijven. Dit moet echter omgekeerd zijn. Tja ik ben nog een beginner hè Bedankt Vincent |
|
|||
|
|||
Alles voor het eerst ontdekken is ook leuk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten bericht sturen via contactpersonen werkt niet. | wardoudeweetering | iPhone algemeen | 2 | 13-05-11 20:30 |
sms sturen naar alle contactpersonen | akkermans | iPhone algemeen | 1 | 20-10-10 14:25 |
sms sturen naar een getal | icufrans | Archief | 3 | 08-11-09 13:37 |
SMS versturen naar meerdere contactpersonen | Dagda | Archief | 1 | 24-10-07 14:01 |
|
|