iPhone wist hotmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees mijn mail altijd via windows Live Mail. Ik ben er nu achter gekomen dat, als ik via mij iPhone/Safari mijn hotmail lees, het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone wist hotmail
Ik lees mijn mail altijd via windows Live Mail.
Ik ben er nu achter gekomen dat, als ik via mij iPhone/Safari mijn hotmail lees, het emailtje automatisch word verwijderd. Hij is ook via Live Mail, niet meer terug te vinden. Zijn er meer mensen die dit probleem ook hebben? Zo ja wie heeft de gouden oplossing/gratis App ???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De oplossing is simpel,
Gewoon ipv je mail lezen via Safari je email instellingen instellen via pop3 Op die manier blijven ze gewoon in je webmail staan Overigens niet via Exchange want dan verwijder je ze wel op beide locaties Laatst gewijzigd door KK001; 26-10-10 om 14:01. Reden: toevoeging informatie |
|
||||
|
||||
Thx voor de reactie..
Ben maar een leek, maar kan je me een beetje op weg helpen? Waar stel ik dit in? In mijn iPhone of op mijn PC in mijn Hotmail account?? |
|
|||
|
|||
Stap 1: Open ‘Instellingen’ op je iPhone
Stap 2: Klik op ‘Mail, Contacten, Agenda’ Stap 3: Klik nu op ‘Voeg account toe…’ Stap 4: Selecteer ‘Anders’ Stap 5: Vul je naam, email (xxx@live.nl/xxx@hotmail.com), en wachtwoord in. En klik op bewaar. Stap 6: Selecteer POP in plaats van IMAP Stap 7: Vul nu in de onderstaande gegevens in: Server inkomende post: Hostnaam: pop3.live.com Gebruikersnaam: <jou email adres> Wachtwoord: <jou wachtwoord> Server uitgaande post Hostnaam: smtp.live.com Gebruikersnaam: <jou email adres> Wachtwoord: <jou wachtwoord> Stap 7: Klik op bewaar, en je bent klaar: Je live mail is toegevoegd aan je mail applicatie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo ja, hoe stel je dat in dan? |
|
|||
|
|||
Ik weet niet of dat via die Pop3 instellingen ook werkt die ik hierboven al heb gegeven.
Via Exchange wel, dus dan ga je naar je mail app en dan kies je voor de Exchange optie en dan vul je dit in: Hostnaam: m.hotmail.com Gebruikersnaam: naam@live.nl (jouw email adres) Wachtwoord: ******** (jouw wachtwoord) SSL: ingeschakeld Domein: En dan moet het werken, ik maak hier ook gebruik van en werkt perfect als ik hiermee een mailtje wis of verplaats dan doet hij dat ook in mn webmail en op mijn pc met Outlook dus werkt perfect (voor mij) succes! |
|
|||
|
|||
Helemaal gelukt, dank je wel!!!
|
|
||||
|
||||
Ook hier werkt het perfect..
Bedankt voor de goeie hulp |
Labels |
email, hotmail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple wist van problemen met iPhone 4 | fgeer | iPhone algemeen | 0 | 16-07-10 12:12 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
|
|