Gesprek wordt verbroken na ongeveer 50 sec op GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren wordt de verbinding automatisch verbroken met de beller na ongeveer 50 seconden. Het scherm blijft staan dat ik nog een verbinding heb, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprek wordt verbroken na ongeveer 50 sec op GS
Sinds gisteren wordt de verbinding automatisch verbroken met de beller na ongeveer 50 seconden. Het scherm blijft staan dat ik nog een verbinding heb, maar de beller hoor je niet meer en hij hoort mij ook niet. Op de IPhone doe ik het gesprek beeindigen, maar dan gaat dat erg traag.
Wie heeft dit al vaker meegemaakt en weet de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nog nooit megemaakt, probeer ff een reset, home en stanbyknop tegelijk indrukken totdat je scherm uitstaat..? niet geholpen? Herstellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprek wordt na halve minuut verbroken | 1-2tje | iPhone algemeen | 3 | 26-05-11 09:14 |
Gesprek wordt regelmatig verbroken... | hardew | iPhone algemeen | 8 | 13-05-11 09:36 |
Verbinding gelijk verbroken bij aannemen gesprek buitenland. | Sfinxweb | iPhone algemeen | 0 | 11-10-08 12:50 |
Verbinding gelijk verbroken bij aannemen gesprek buitenland. | Sfinxweb | Odido (T-Mobile) | 0 | 04-10-08 19:05 |
na 60 à 80 sec wordt gesprek steeds verbroken | 42511 | Unlock [archief] | 3 | 05-06-08 21:49 |
|
|