krijg een wit scherm op me 3g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik de iphone aanzet doet i het gewoon ,maar als i dan in ruststand gaat word het scherm wit. Vervolgens druk ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
krijg een wit scherm op me 3g
Hallo,
Als ik de iphone aanzet doet i het gewoon ,maar als i dan in ruststand gaat word het scherm wit. Vervolgens druk ik de aan/uit knop weer in en dan doet i het gewoon. Druk ik hem daarna weer in dan word het scherm weer wit. Ik heb hem al 10 keer gereset maar het werkt niet. Wie kan mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
10x harde reset of 10x iOS gehersteld
Mocht het de 2de zijn , met of zonder backup terug plaatsen |
|
|||
|
|||
scherm kleurt rood na ruststand
Ik heb een zelfde soort probleem maar mijn scherm wordt niet wit maar kleurt rood. Ook na de ruststand. Druk ik op aan/uit knop dan doet hij het soms weer wel gewoon en soms ook niet. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja hoe kan ik het oplossen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem al 20 keer gereset en 10 keer gehersteld.
Ik denk dat i nu gewoon echt overleden is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alleen een wit scherm | mettebargmann | iPhone algemeen | 74 | 13-01-13 23:40 |
Wit scherm | Chris03 | iPhone algemeen | 6 | 15-02-10 18:52 |
krijg wit beeld en gaat niet uit | cyn | Archief | 1 | 20-05-09 22:55 |
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm | magyco | Archief | 4 | 28-01-09 11:53 |
Ik krijg enkel nog de ipod met een leeg scherm | loorp | Unlock [archief] | 4 | 02-01-08 23:11 |
|
|