Iphone raadsel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola ik heb een iphone van een kennis gekregen omdat die er geen wijs meer uit werd, maar ook ik weet nu ff niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone raadsel
Ola ik heb een iphone van een kennis gekregen omdat die er geen wijs meer uit werd, maar ook ik weet nu ff niet meer wat ermee ad hand is. Ik vermoed zelf dat het een iphone uit het buitenland is.
Whats wrong: de iphone geeft aan dat er een simkaart geplaatst moet worden, als ik dat doe geeft hij aan dat het een simkaart zonder pincode moet zijn. Ik krijg wel de mogelijkheid om de pincode in te toetsen, als ik dat heb gedaan krijg ik het beeldscherm te zien waarin hij aangeeft dat de iphone op itunes moet worden aangesloten. Als ik dat doe dan is de iphone onvindbaar op itunes, tevens kan ik alleen 112 bellen en verder niet in het menu komen,, wie oh wie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is ie wel echt?
|
|
|||
|
|||
jep, maar zat er aan te denken om hem anders te jailbreaken, maar ook dat moet je altijd via itunes doen toch
|
|
||||
|
||||
Ehm nee in de meeste gevallen moet je een tooltje downloaden. Moet je maar ff zoeken hier op t forum
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij dat jouw iPhone gesimlocked is. Wat gebeurt er als je de iPhone zonder simcard opstart?
|
|||
|
|||
hmja maar dat jailbreaken lukt dus alleen als je iphone ''contact'' maakt met je computer,
ik denk zelf ook dat hij op een of andere manier gelocked is, als ik de telefoon opstart zegt hij geen simkaart geinstalleerd plaats een geldige simkaart,,, Doe ik er een simkaart in zegt hij: simlock actief plaats een geldige simkaart zonder pincode. Ik kan daaronder op ontgrendel klikken en de pincode intoetsen, dan krijg ik het itunes logo te zien met bovenin een klein slotje |
|
||||
|
||||
Allereerst, heb je de laatste versie van iTunes, versie 10.
En wanneer je zonder sim card opstart en aansluit op je computer wordt de iPhone dan wel in iTunes herkent? |
|
|||
|
|||
jep laatste versie, als ik een andere iphone aansluit werkt de jailbreak wel gewoon, met of zonder simkaart het maakt niet uit, geen verschil. zie alleen dat de telefoon opgeladen wordt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nop werkt ook niet, er staat bovenaan ook dat je eerst je telefoon met itunes moet verbinden om het te kunnen uitvoeren..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
itunes starten en je kunt beginnen? Na herstel zit je iPhone aan itunes voor zover ik weet.. Ik weet niet hoe jij anders kan herstellen |
|
|||
|
|||
Haal ff je pincode van je simkaart en dan proberen?
|
|
|||
|
|||
Staat geen pincode op typt ie.
Ik denk dat het een locked iphone is, dmv T-mobile of als ie uit het buitenland komt met een buitenlandse provider, AT&T of O2 Zonder die simkaarten van de orginele aanbieder kom je niet verder Vul even op onderstaande link het serienummer en en je kunt volgens mij zien uit welk land dat ding officieel komt https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do
|
|||
|
|||
Itunes kan de telefoon niet vinden dus hij kan er ook geen contact mee maken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb je de DFU mode al geprobeerd? uitztten. 3 sec sleep/wake - 10 sec home + sleep/wake - 15 sec home knop?
|
|
||||
|
||||
Misschien een poging om de iphone via een andere usb poort aan te sluiten. De benodigde drivers zouden dan opnieuw geinstalleerd moeten worden.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs valt uit een raadsel!!! | rachid_sealiti | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 19:46 |
Raadsel | Tjedemich | Chat en geruchten | 9 | 16-03-08 12:27 |
|
|