Push berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone gebruikers ik heb een aantal apps gedowload, en wil gebruik maken van push berichten. Ik heb per ongeluk de melding die wordt gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Push berichten
Beste iphone gebruikers
ik heb een aantal apps gedowload, en wil gebruik maken van push berichten. Ik heb per ongeluk de melding die wordt gedaan door de applicatie, met sta niet toe weg gedrukt i.p.v. met Ok om het toetestaan. Heb de apps al een keer opnieuw gedowload en geinstaleerd alleen kan geen push berichten ontvangen. Is er een manier om dit optelossen? Groet, Robin Jeuring |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je de applicatie ook al een keer echt afgesloten, door met de Home knop terug te gaan naar het Springboard en vervolgens twee keer kort achter elkaar op de Home knop te drukken. De applicatie waar het omgaat in te drukken en wachten tot er een verbods bordje verschijnt, nu kan je hem echt afsluiten.
|
|||
|
|||
ik sluit hem af met mn homeknop, druk 2x kort achter elkaar op de home knop start bijvoorbeeld whatsapp op, maar zie geen verbodsbordje..
doe ik iets verkeerd? |
|
||||
|
||||
je moet als laatste stap niet kort op de applicatie drukken maar ingeduwd houden totdat het verbods bordje verschijnt.
|
|
|||
|
|||
Het verbodsbordje geeft alleen aan dat ik het toestel uit kan zetten, niet dat ik een app kan afsluiten.. lukt niet echt volgens mij, denk dat ik iets fout doe, ben niet heel technisch
u wordt iig vriendelijk bedankt, mocht u nog suggesties hebben hoor ik die graag |
|
||||
|
||||
Wanneer je de app lang ingedrukt hou zie je dan onderstaande?
Wanneer je nu op een van de bordjes druk zal die applicatie echt afgesloten worden. |
|
|||
|
|||
nee komt een kruisje links in het icoontje te staan, wanneer ik daar op druk verwijderd hij de app.
|
|
||||
|
||||
Sorry lees nu pas dat je ios 3.1.2 heb, mijn excuses. Deze functie is pas beschikbaar in ios 4.
Wat je nog zou kunnen proberen om de iPhone uit te zetten door de knop boven op lang ingedrukt te houden. |
|
|||
|
|||
haha geen probleem.. bedankt voor je hulp!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push berichten in verschillende kleuren? | Sweng | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-03-11 17:13 |
Push berichten en vodafone | lovevspride | Vodafone | 3 | 07-05-10 01:46 |
Push Berichten Krijgen? | Kets | Archief | 2 | 04-04-10 13:56 |
|
|