Facetime activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb al 2 maal me iphone herstelt. En ik zie elke keer facetime niet staan bij een contactpersoon (heb uiteraard een iphone 4) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facetime activeren
Beste,
Ik heb al 2 maal me iphone herstelt. En ik zie elke keer facetime niet staan bij een contactpersoon (heb uiteraard een iphone 4) hoe kan ik er voor zorgen dat dat gebeurt? Want ik doe niet een reservekopie er in. En Facetime staat ook aan. Dus ik snap niet zo goed wat er aan de hand is. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Degene die jij belt moet ook iphone4 hebben,FaceTime aanhebben en beide toestellen Wi-Fi verbinding hebben. Anders ik ook geen oplossing. Succes
|
|
|||
|
|||
Bel eerst diegene gewoon op en kies dan voor facetime.... daarna komt het er heel waarschijnlijk wel te staan.
|
|
||||
|
||||
Vraagje: als je update (naar bijv nieuwere iPhone firmware) moet FaceTime dan telkens opnieuw geactiveerd worden (en zal er dan dus telkens een sms naar apple, lees: buitenland, gestuurd worden?) En in het geval dat je herstelt en geen backup terugzet?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activeren met buitenlandse simkaart | Jensengels | iPhone algemeen | 4 | 24-11-12 13:19 |
SAM en MiTime (facetime activeren) | nielsvdplas | Jailbreak apps en thema's | 1 | 31-12-11 04:01 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
FaceTime activeren iPhone uit Mid.Oosten | jov | iPhone algemeen | 1 | 07-11-10 10:25 |
|
|