Push notifications werken niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 aangekocht en heb de app facebook geïnstalleerd maar de push notifications werken niet. Ze zijn nochthans allemaal aangeduid bij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Push notifications werken niet
Ik heb een iphone 4 aangekocht en heb de app facebook geïnstalleerd maar de push notifications werken niet.
Ze zijn nochthans allemaal aangeduid bij de instellingen van facebook zelf en de berichtgeving onder instellingen ligt ook aan. Ik heb al geprobeerd om de mails van facebook aan of af te leggen maar geen van beide geeft een oplossing. Kan er mij iemand helpen waaraan dit zou liggen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem, krijg ze ook niet werkend..
|
|
|||
|
|||
gisterenavond en vanmorgen heb ik push ups ontvangen maar de laatste berichten vanmiddag op facebook heb ik weer niet in push up ontvangen.
't is bizar, ik denk dat het nog niet perfect in elkaar zit. |
|
|||
|
|||
Voor 'push ups' moet je toch bij een ander soort winkel zijn
|
|
||||
|
||||
Bij mij werken ze nu nog steeds niet!
Ik kan wel facebook instellingen activeren zodat facebook tekstberichten naar mijn telefoon stuurt maar dan moet ik het land van mijn profider instellen. Maar nederland staat er niet bij! Iemand hier ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Ik heb zelfde probleem maar niet van facebook maar van alles.
ik krijg geen alerts van msn, whatsapp en alle andere apps wil hulp maar niemand reageerd |
|
||||
|
||||
Alles staat juist ingesteld bij Instellingen -> Berichtgeving?
iPhone al eens herstart of al eens een harde reset gedaan? |
|
|||
|
|||
Dat probleem heb ik al eens eerder gehoord, probeer eens te resetten naar fabrieksinstellingen!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi en push-notifications | Doblie | Wi-Fi | 0 | 26-06-10 12:29 |
'Push notifications' werkt niet | iphone2 | Archief | 1 | 13-05-10 22:44 |
push notifications | KBooy | iPhone algemeen | 4 | 06-05-10 15:36 |
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G | haarlem023 | Archief | 1 | 11-11-09 17:41 |
|
|