VAstgelopen iPhone 3g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha, Mijn iPhone is vastgelopen bij het installeren van de update via iTunes. Als ik hem aansluit op de computer doet hij niets en wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VAstgelopen iPhone 3g
Ha,
Mijn iPhone is vastgelopen bij het installeren van de update via iTunes. Als ik hem aansluit op de computer doet hij niets en wordt hij niet herkent. Resetten en herstarten helpt ook niet. Op het scherm staat dat ik hem moet aansluiten op iTunes maar dit lukt dus niet. Wie heeft dit ook meegemaakt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
OP het scherm staat dan een stekker en het iTunes logo. Dat is het enige. Verder kan ik niets.
|
|
||||
|
||||
Al een harde reset geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik. Ik ben vanmiddag ook naar de Appel Store geweest. Die wisten mij te vertellen dat mijn toestel in de herstelmodus staat en dat ik dat thuis kon oplossen door een nieuwe iTunes te downloaden. Gelijk aan de slag gegaan met de iPod van mijn man. Helaas loopt die nu ook vast (zelfde probleem als mijn iPhone). We krijgen steeds een foutmelding 1602. Weet niet meer wat we eraan kunnen doen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help me iphone is vastgelopen :S | saisuke | Archief | 1 | 08-04-10 21:13 |
iPhone 1e gen.: Iphone Vastgelopen | pcsw | Unlock | 54 | 03-07-09 11:21 |
Iphone is 'vastgelopen' ?? | Mds1986 | iPhone algemeen | 3 | 22-03-09 03:09 |
Vastgelopen Iphone 1.1.4 | Kawouter | iPhone algemeen | 4 | 07-01-09 23:38 |
vastgelopen iphone | LOESP | Archief | 2 | 27-05-08 21:49 |
|
|