geen service helemaal niks ben ten einde raad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een iphone 3g uit amerika maar eindelijk gejailbreakt ging 1ste keer goed maar toen het volgende probleem ik heb geen service hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen service helemaal niks ben ten einde raad
hallo
ik heb een iphone 3g uit amerika maar eindelijk gejailbreakt ging 1ste keer goed maar toen het volgende probleem ik heb geen service hij zoekt wel steeds verbinding maar doet het niet wel internet via mijn moden ! iemand een idee wat ik fout doe of iets anders ( jailbreakme. com ) werkte niet omdat me ios te hoog was en een lagere pakt hij op 1 of ander manier niet als ik hem hoger dan 4.2.1 opwaardeer dan trilt mijn scherm ( op alles wat ik doe ) en Safari sluit na ongev 2 sec uit Version 4.2.1 ( 8c148 ) gejailbreakt met ultrasnow ik hoop dat iemand me kan helpen loop momenteel met een nokia die van elende uit elkaar valt Alvast bedankt voor het lezen en mogelijke replyen Laatst gewijzigd door StiiYl; 30-11-10 om 01:11. Reden: iets vergeten erbij te zetten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ten einde raad, geen service na herstel | djseven | Archief | 3 | 25-10-09 09:19 |
Ten einde raad | smoothdevil | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-04-09 15:32 |
Ten Einde Raad!! | jerrycan | Archief | 10 | 27-05-08 22:57 |
Ik ben ten einde raad | rachidb | Archief | 1 | 29-11-07 02:20 |
|
|