Vervanging accu 2G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Kan iemand mij een bedrijf/ZZp-er aanbevelen voor reparatie aan een 2G? De accu moet vervangen worden en de speaker van de ringtone. Graag in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vervanging accu 2G
Beste,
Kan iemand mij een bedrijf/ZZp-er aanbevelen voor reparatie aan een 2G? De accu moet vervangen worden en de speaker van de ringtone. Graag in de omgeving Dordrecht/Rotterdam. Ik heb gezocht op Google maar kan alleen in regio Eindhoven/Amsterdam bedrijven vinden die nog reparaties doen aan de 2G. Thnx a mill! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat gaat denk ik nog meer kosten dan dat ie nu waard is!
|
||||
|
||||
ipod-service en pdatech zijn twee bekende iphone reparatie centra. Zitten niet echt in de buurt. Maar je kunt het toestel opsturen natuurlijk...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
Muziek: iPod app vervanging | eriksmith200 | Muziek, foto & video | 2 | 12-11-10 09:55 |
Windows: Vervanging Winscp | francebramie | Desktop-applicaties | 2 | 01-09-09 21:02 |
Reparatie en vervanging? | partyfart | iPhone algemeen | 3 | 28-01-09 22:43 |
vervanging of reperatie | rcsmit | iPhone algemeen | 2 | 06-01-09 03:32 |
|
|