touchscreen iphone 4 hangt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi , ik heb sinds gisteren een iphone 4, nu zat ik op een app en ineens hing hij vast, nu kan ik op niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
touchscreen iphone 4 hangt vast
hoi , ik heb sinds gisteren een iphone 4, nu zat ik op een app en ineens hing hij vast, nu kan ik op niks meer klikken via mijn scherm, batterij was wel bijna leeg nog 15 procent, kheb hem nu aan de stekker gehangen maar voorlopig niks. home button en aan-uit button inhouden doet hij ook niks?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nu hij aan het stopcontact ligt blijft hij ook niets doen, scherm is volledig vast en batterij blijft op 15 procent staan, wie kan me helpen??
|
|
|||
|
|||
heb nog eens geprobeerd om de 2 knoppen tegelijk in te houden en nu starte hij opnieuw op en ondertussen werkt hij opnieuw, zou het de batterij geweest zijn die te laag stond?
|
|
|||
|
|||
Neen, zou niet mogen, ik zit zelfs te surfen als ik nog 10% heb .
Dat vast lopen kan gebeuren maar mag niet teveel gebeuren natuurlijk. Bij welke app heb je dit voor gehad? |
|
|||
|
|||
het was bij de app van netlog
|
|
|||
|
|||
freaky shit, iphone hing terug vast vanavond, terug op zaterdagavond en ongeveer zelfde uur als vorige week
denk dat ik volgende week zaterdag hem savonds maar wat rust gun))) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone hangt vast | kai1989 | iPhone algemeen | 3 | 11-04-11 18:27 |
iPhone: iPhone 3GS hangt vast | WetFox | Jailbreak | 0 | 02-01-11 16:39 |
iPod op iPhone hangt vast | nekebokker | iPhone algemeen | 1 | 30-07-10 10:27 |
[3G] Iphone hangt / loopt vast | Frenk | iPhone algemeen | 4 | 04-05-10 22:49 |
|
|